Skip to content

אייקון אופנה: גאראנס דורה, סינדרלה של הבלוגים

גאראנס מצטיינת בצילומי נשים בעלות סגנון איכותי, נונשלנטי ושיקי, בדומה לשלה, ומצליחה לתפוש את מה שנראה כרגעים טבעיים ולא מאולצים בחייהן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גאראנס מצטיינת בצילומי נשים בעלות סגנון איכותי, נונשלנטי ושיקי, בדומה לשלה, ומצליחה לתפוש את מה שנראה כרגעים טבעיים ולא מאולצים בחייהן

מאת גילי גולנדר

גאראנס דורה מצלמת אופנה מחוץ לתצוגת גוצ'י במילנו
גאראנס דורה מצלמת אופנה מחוץ לתצוגת גוצ'י במילנו (צילום: Francesco Chignola)

גאראנס דורה היא אייקון אופנה מזן חדיש שהתפתח ממש בשנים האחרונות – סינדרלת הבלוגים. גאראנס, קורסיקאית במקור, הייתה מאיירת שעבדה בצרפת עבור מגזינים שונים. בשנת 2006 היא פתחה בלוג משלה על מנת שתוכל לפרסם את איוריה בצורה חופשית יותר ולקיים קשר בלתי אמצעי עם הקהל שלה.

מהר מאד היא הבינה שאופנה הוא הנושא האהוב עליה מכל והחלה להתמקד באיורי ובכתיבה על אופנה, בסגנון אישי, משעשע וקולח. יום אחד, בהשפעת תצלומיו של סקוט שומאן, בעל בלוג האופנה המשפיע הסרטוריאליסט, היא פשוט לקחה מצלמה והחלה לצלם אופנה – מחוץ לתצוגות האופנה המתקיימות תדיר בפריז, וברחובות העיר. ומשם, הדברים התפתחו במהירות. גאראנס הפכה לצלמת אופנה מקצועית המצלמת באופן מסחרי קמפיינים גדולים, כתבות אופנה ועוד. לא מזמן היא צילמה את הלוקבוק – סוג של מיני קטלוג המשקף חזון אופנתי לעונה – של בית האופנה קלואה לעונת אביב 2012.

גאראנס מצטיינת בצילומי נשים בעלות סגנון איכותי, נונשלנטי ושיקי, בדומה לשלה, ומצליחה לתפוש את מה שנראה כרגעים טבעיים ולא מאולצים בחייהן. גאראנס וסקוט שומאן הפכו לזוג, היא עברה לגור איתו בניו-יורק, ויחד הם כרגע ה"פאוור קאפל" הלוהט של תעשיית האופנה. גאראנס (וגם סקוט), שבעבר נהגה לארוב לדוגמניות ולעורכות האופנה מחוץ לתצוגות על מנת לצלמן, מקבלת היום את המקומות הטובים ביותר באותן תצוגות – בשורה הראשונה, ומשם היא מצלמת תמונות וסרטוני וידאו, כותבת בבלוג שלה כל יום, משפיעה ומספקת השראה אופנתית לקוראים רבים ברחבי העולם.

הסגנון של גאראנס הוא לרוב קז'ואל קול בעל השפעות מהסגנון הגברי, אך תוך שמירה על נשיות, ובארומה צרפתית קלאסית ובלתי מתאמצת. נדיר לתפוש אותה ללא נעלי עקב או מגפונים על עקבים, אפילו כשהיא ברחוב מצלמת וסוחבת תיק מלא ציוד, אך באמתחתה גם נעלי בלרינה, אוקספורד ומוקסינים לימים קשים במיוחד. ג'קטים, צעיפים, תיקים קלאסיים, שעון יד גדול וגברי, וכובעי פדורה ובורסלינו הם הפריטים המאפיינים את הסגנון שלה. שיערה החום המתולתל (למעט אפיזודת החלקה קצרת טווח) לרוב אסוף בצורה חופשית בסגנון בלרינה, והיא מתאפרת בעדינות ביום יום. נדיר לתפוש אותה בהדפסים ולרוב היא תלבש גוונים סולידיים של שחור, אפור, חום, קאמל, לבן, כחול כהה, וזית.

הסגנון של גאראנס ניכר בניואנסים: הצווארון מורם, הכובע מונח בהסטה לצד, התיק האיכותי מונח ברישול מכוון על הזרוע. באירועים חגיגיים גאראנס תפתיע בבוסטייה (סטרפלס בגזרת לב) נשי וקוקטי בשחור, ותוסיף אודם אדום ונעלי עקב – פשוט, שיקי, ומאד צרפתי. גאראנס היא אייקון אופנה מושלם לאישה המודרנית – רבת פעלים, מוכשרת, מצליחה, משפיעה, לבושה היטב אך בנונשלנטיות ולעולם שומרת על הסגנון האישי שלה.

כיצד תאמצי את הסגנון של גאראנס?

הסגנון של גאראנס דורה
לפרטים על הסגנון של גאראנס דורה באתר פוליבור, הקליקו על התמונה (איור: גילי גולנדר)

גאראנס אוהבת את המוזיקה של פלורנס וולש מ Florence + The  Machine – זמרת בחסד ואייקון אופנה בפני עצמה.

5 Comments

  1. Natachasteven
    23 באפריל 2012 @ 18:14

    I love your outfit!!

  2. Natachasteven
    18 באפריל 2012 @ 14:49

    So glad I discovered your blog , I love it!

    • גילי
      18 באפריל 2012 @ 17:41

      I agree, Garance's blog is great!

  3. Natacha Steven
    16 באפריל 2012 @ 21:11

    cutie!!!

  4. fashion boutique
    9 באפריל 2012 @ 13:48

    Beautiful outfit

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן