Skip to content

ישרוטל: מלון חדש, מלון מחודש, ספא מנצח

רשת ישרוטל תרכוש, תשכור ותנהל מלון חדש במקום בו שכן מועדון "תל אביב הקטנה" ברחוב הירקון. כמו כן שיפצה חברת המלונות את פונדק רמון במצפה רמון וספא אחוזת יערות הכרמל זכה בתואר הספא הטוב ביותר בישראל לשנת 2013
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הבריכה במלון ישרוטל רויאל ביץ' תל אביב. יתוסף מלון שלישי. (צילום: אסף פינצ'וק)
הבריכה במלון ישרוטל רויאל ביץ' תל אביב. יתוסף מלון שלישי. (צילום: אסף פינצ'וק)

ימים טובים לרשת ישרוטל: החברה רכשה 50% ממניות חברת צפון הירקון תל אביב בע"מ במגרש בשטח של כדונם ברחוב הירקון, מול נמל תל אביב, עליו פעל בעבר המועדון "תל אביב הקטנה" של רפי שאולי. הוועדה לתכנון ובנייה בתל אביב אישרה במקום תוכנית לבניית מלון ודירות מגורים בשטח כולל של כ־2,000 מ"ר.

בכוונתה של חברת צפון הירקון לתכנן ולהקים על המגרש מלון בן כמאה חדרים לפחות, שטחים ציבוריים ושלוש יחידות דיור.

ישרוטל, שהיא בעלת מלונות ישרוטל טאואר ברחוב הירקון ומלון רויאל ביץ ת"א שנפתח בשנה שעברה, תשלם על העיסקה כ-15 מיליוני שקלים. בנוסף, חתמה ישרוטל הסכם שכירות ותפעול עם חברת צפון הירקון, לפיו תשכור את המלון אשר יוקם על המגרש ותפעילו לתקופה של 24 שנים ו-11 חודשים, החל ממועד סיום הקמת המלון.

ישרוטל מתחייבת לתשלום דמי שכירות שנתיים מינימליים או אחוזים מהמחזור, הגבוה מביניהם.
ההסכם לרכישת המניות בחברת צפון הירקון והסכם השכירות והתפעול, כפופים לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים, ככל שאישור כזה יידרש לאור בדיקת נתוני העסקאות.

אינטימיות משופצת

ואילו במצפה רמון הסתיים בימים אלה שיפוץ יסודי של 56 חדרים מתוך 96 חדרי מלון ישרוטל פונדק רמון, בהשקעה של יותר משלושה מיליון שקלים.

חדר משופץ בישרוטל פונדק רמון במצפה. (צילום: אסף פינצ'וק)
חדר משופץ בישרוטל פונדק רמון במצפה. (צילום: אסף פינצ'וק)

בכל החדרים המשופצים נבנו חדרי אמבטיה חדשים, חדרי האורחים שופצו ושודרגו, הוחלפו הרהיטים בחדרים ועוד. במהלך שנת 2014 יסתיים השידרוג של יתר החדרים, בהשקעה נוספת "אני שמחה שהצלחנו לשמור על האווירה הביתית והחמימה, שמאפיינת את המלון", אמרה מסרה סיגי לבנקופף, מנכ"לית אשכול מלונות בראשית וישרוטל פונדק רמון, על המלון, שהיה בעבר בית דירות אפרורי בעיירה והראשון בארץ שהציע בארוחות הבוקר ג'חנון מעשה ידי מבשלות מצפה רמון, ומאז היה לנכס צאן ברזל במלונות ישראל.

 

הספא הטוב בישראל – ביערות הכרמל

בתוך כך, אלפי קוראי המגזין המוביל SpaFinder ברחבי העולם בחרו את ספא אחוזת יערות הכרמל ל"ספא הטוב ביותר בישראל לשנת 2013" (2013 Readers' Choice Country Awards).

http://www.spafinder.com/rca/country-winners.htm.

הבחירה נעשית על ידי צרכני ספא, סוכני נסיעות ומומחים בתעשיית תיירות הספא, אשר מצביעים מידי שנה בסקר הקוראים של הספא פיינדר.

מבין כל המדינות ברחבי העולם, נבחרו אתרי ספא ב-44 מדינות בעולם – מארגנטינה עד לוויאטנם וכל מקום שביניהם. "אני נרגשת להוסיף תואר נוסף ומכובד לרשימת הזכיות והבחירות היוקרתיות של אחוזת יערות הכרמל בארץ ובעולם", אמרה בתגובה איה גרודנמן, מנכ"לית אחוזת יערות הכרמל, הנמנית על מלונות היוקרה של ישרוטל.

1 Comment

  1. יונית
    8 בינואר 2014 @ 11:53

    וואו דונם במרכז תל אביב בטח זה יהיה מדהים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן