Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: תורמים לעמותות

מה עשה ראש הממשלה בנימין נתניהו במתחם התחנה הראשונה בירושלים, עם מי נפגשה מתמודדת X פקטור, איזה דבר מצחיק קרה בקאמרי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דבר מצחיק קרה להם

עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין בראשות היו"ר, ארז מלצר והמנכ"לית, שולה מליק, קיימה בתיאטרון הקאמרי אירוע התרמה לבית החולים. כאלף איש נהנו מקבלת פנים וצפו בבכורת המחזמר, "דבר מצחיק קרה", בהם: פרופ' עמירם כ"ץ, מנהל בית החולים לוינשטיין; דוד בן בסט, מנכ"ל תחנות הרדיו האזוריות רדיוס 100FM שוקי מדנס, יו"ר קבוצת מדנס; רמי ויהודית נוסבאום, מבעלי קבוצת אשטרום;  ד"ר ג'ק בודייר, נספח שגרירות צרפת לשיתוף פעולה מדעי ואקדמי; יוסי בכר, יו"ר בנק דיסקונט ורעייתו אורית; רמי שלמור; אריק ויפעת הורוביץ. פרופ' כ"ץ הודה לבאי האירוע על תרומתם להפיכת לוינשטיין לבית החולים השיקומי המוביל בישראל גם בתנאי האשפוז. בערב גויסו כחצי מיליון שקלים, המיועדים לשיפור תנאי האשפוז בבית החולים השיקומי ולתהליך השיפוץ המתוכנן של בניין בית החולים הקיים.

אורית בכר, עמירם כ"ץ, יוסי בכר

אורית בכר, עמירם כ"ץ, יוסי בכר

עלם בת 30

עמותת עלם – לנוער במצבי סיכון, חגגה 30 שנות קיום בערב שנקרא "רק בת 30". שר הרווחה, מאיר כהן, סיפר על הסיור הלילי של פעילי עלם בתל אביב, בו השתתף עם כניסתו לתפקיד. הרב יחיאל אקשטיין, נשיא ומייסד הקרן לידידות, הודיע על תרומה בסך 250 אלף דולר עבור התכניות "גלגל" ו"שלטר", המיועדות לצעירים חסרי בית בירושלים; נאוה ברק, נשיאת עלם, סיפרה שעברו 17 שנה מאז הצטרפה לעמותה: "השנים הללו חיזקו בי את האמונה שאין מצבים קשים שאיננו יכולים לשנות, אם יש בנו את האמונה שאפשר גם אחרת; שאפשר לחבק, ולבוא מאהבה, ולהציל נפשות צעירות ממקום שרבים אמרו – אין לכם סיכוי". שלמה ינאי, יו"ר עלם, אמר כי זו עמותה מובילה למען נוער בסיכון, בין השאר, בזכות החברים התורמים, שרואים את התרומה כחוב מוסרי. במהלך האירוע הוענק אות "יקיר עלם" לורדה ובועז דותן, יו"ר הוועד המנהל היוצא של העמותה. אות הוקרה מיוחד הוענק למושיק תאומים ולחברת גיתם BBDO על ליווי העמותה בעשור האחרון בהתנדבות. הילארי קלינטון שלחה ברכה מצולמת. בחלק האמנותי הופיעו אסתר רדא ויהודה פוליקר. היו ותרמו: ביני זומר, יוסי בכר, שלום זינגר, ישי ושירה דוידי, עירית תאומים, דורון לבנת, גליה וחגי שלום, פרופ' אמיר ברנע, משה ורחל ינאי, יוסף בר נתן, אבי נאור, יצחק ולינדה סגול, ראובן ורונית אדלר, אלי וליאורה לנדאו, טליה וגד זאבי, צבי נטע, צביקה ויליגר, דני וג'ניס גילרמן ועוד. הכנסות האירוע, מעל למיליון שקלים, יוקדשו לבני נוער וצעירים חסרי בית

יהודה פוליקר, נאוה ברקיהודה פוליקר, נאוה ברק

ביבי טועם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר השבוע במתחם התחנה הראשונה בירושלים. הוא דילג בין המסעדות השונות, התארח בבזאר הקולינרי, עצר בדוכן הירקות האורגניים של משק חביביאן והתעניין בגידולים אורגניים ויתרונותיהם. אחרי כן ישב עם הבעלים של המתחם, אבי מורדוך, בבית הקפה שבבזאר הקולינרי. השניים שתו קפה, אכלו עוגיות, ושוחחו על הפעילויות המתקיימות במתחם ועל האתגרים העומדים בפני היזמים הירושלמים.

בנימין נתניהו מותיר את חותמו בקפהבנימין נתניהו מותיר את חותמו בקפה

אילנה שושן מארחת

אילנה שושן, הפרזנטורית החדשה של חברת הקוסמטיקה ג'יג'י, ביחד עם סמנכ"ל החברה, חיים זר וההמדריכה הראשית מיכל חלילי, אירחו במלון רויאל ביץ' בתל אביב את החברות של אילנה ועיתונאיות, לרגל השקת מוצרים חדשים בסדרת "ביו פלזמה". אחרי ארוחת בוקר מול הים, נשא זר נאום קצר והשאיר את הבמה לנשים: לשושן שחשפה את סודות היופי שלה, ולחלילי שהסבירה איך עולם הקוסמטיקה יכול לעזור לנו.

אילנה שושן, חיים זר, מיכל חלילי (צילום: רפי דלויה)אילנה שושן, חיים זר, מיכל חלילי (צילום: רפי דלויה)

ניחוח חדר שינה

אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה, חברה המתמחה בהנדסת שינה, ערך השבוע אירוע קולינרי-מוזיקלי לרגל חדירת החברה לתחום ה- Home Fragrance. במהלך האירוע השיק את קולקציית  Sense by Hollandia – מותג חדש של החברה, המציע שלל מוצרי ניחוח ואווירה ייעודיים לחדר השינה. את המוצרים הציגו דוגמניות, שפסעו על שטיח אדום, כשברססט מצטרף אליהן לפינאלה בצעידה על המסלול.

אבי ברססט, ריטה לוקין, דניאל מרציאנו (צילום: רפי דלויה)אבי ברססט, ריטה לוקין, דניאל מרציאנו (צילום: רפי דלויה)

שמיר מסייר

יאיר שמיר, שר החקלאות ופיתוח הכפר, ורמי כהן, מנכ"ל המשרד, הגיעו השבוע לנמל אשדוד לפגישת עבודה עם רו"ח גדעון סיטרמן, יו"ר דירקטוריון חברת נמל אשדוד ויוסי בסן, מנכ"ל בפועל בחברת הנמל. החבורה דנה בסוגיות בתחום החקלאות הימית והייצוא החקלאי. שמיר, שקיבל סקירה בנושא שינוע מטען חקלאי, אמר כי משרד החקלאות ונמל אשדוד יתאמו את תכניות העבודה והפיתוח בכדי לאפשר תכנון לטווח הבינוני והארוך בתחום השינוע החקלאי. רו"ח סיטרמן סיפר שנמל אשדוד ועובדיו משרתים את הכלכלה הישראלית תוך העמדת הייצוא והייבוא החקלאי בחזית יעדיו העסקיים.

בן גרא מסמס

אבנר בן גרא, ראש מועצת מיתר, שמח לפגוש את תושבת המקום, ענבל ביבי, המתמודדת בתחרות ה-X פקטור והפייבוריטית שלו, שכמעט הגיעה לגמר. בגלל לו"ז צפוף של השניים הם נפגשו בתל אביב. בן גרא איחל לה בהצלחה ואמר: "ענבל מביאה הרבה כבוד למיתר ואנחנו כולנו מתגייסים למענה". גם השופטים, כך נראה, לא אדישים למתמודדת ממיתר. משה פרץ אמר עליה שהיא הזמרת הכי טובה בתחרות, ואילו שירי מיימון אמרה לה שהיא מעלה את הרף כל פעם מחדש. זה לא עזר והיא הודחה רגע לפני.

ענבל ביביענבל ביבי, אבנר בן גרא

עובר ושב

  • מוטי קרן מנכ"ל מגה קמעונאות, מינה את יורם אביגד, 43, לסמנכ"ל הסחר של החברה. במסגרת תפקידו יהיה אביגד אחראי על כל אגף הסחר והממשקים הרלוונטיים בחברה, וכן על יישום והטמעת אסטרטגית הסחר החדשה של מגה לביסוס נוכחותה ומעמדה בשוק הקמעונאות.
  • דורון רנד  התמנה למנכ"ל יקבי עמק האלה שבקיבוץ הל"ה, ויחליף את אודי קפלן, המנכ"ל הנוכחי, אשר מסיים 12 שנות עבודה ביקב. רנד שימש בעברו במספר תפקידי מפתח בתחום היין ביניהם: מנכ"ל יקב רקנאטי, סמנכ"ל שיווק ומכירות של יקבי רמת הגולן, ובשנים האחרונות בייעוץ ופיתוח עסקי בתחום היין ומוצרי הצריכה בישראל ובארה"ב.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן