Skip to content

בצריכה מתמדת: חורפיים מתמיד

נעליים, כרבוליות וקרם ידיים המתאימים במיוחד לעונה הקרה נבדקו השבוע, בצד משקפי ראיה וניחוח חדש למותר מוכר לניקוי הפרקט בבית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להזין את הידיים בלחות

המציעה: Crêma

מה זה אומר? קרם ידיים לעור יבש במיוחד.

מה אנחנו אומרים? הקרם מבטיח כי הוא מתאים לעור יבש במיוחד, אם כי מהניסיון שלנו, הוא מתאים לעור יבש. עור יבש במיוחד דורש לרוב קרם יותר עשיר, שההשפעה שלו נשארת לזמן ארוך יותר. עם זאת, לבעלי עור יבש על הידיים הקרם יעשה את העבודה, אם כי הניחוח הפרחוני שלו עשוי להרתיע חלק מהצרכניות ובוודאי את מרבית הצרכנים.

המחיר: 15 שקל ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם, רשתות השיווק וחנויות מובחרות.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לנעול נעליים חורפיות

המציעה: פאולה

מה זה אומר? ליין חדש של נעלי חורף לצעירות.

מה אנחנו אומרים? על המותג הזה אנחנו לא שמענו עד לאחרונה, למרות שהוא מותג הקיים 12 שנה בישראל. זה קרה ככל הנראה בשל ההחלטה לפנות גם לצעירות ולא רק למבוגרות, וכך נולד ליין נעלי נשים שהצליח להלהיב את הנסיינית שלנו. מדוע? לא רק בגלל מבחר הגזרות והעיצובים, אלא בעיקר בגלל נוחות השימוש בהן, שהפכו את הנעליים באופן אוטומטי למשומשות במיוחד.

המחיר: מ-339 שקל, להשיג בחנויות המותג ובחנויות נעליים נבחרות.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להתכרבל בשמיכה

המציעה: אירופלקס

מה זה אומר? ליין כרבוליות במגוון צבעים ועיצובים.

מה אנחנו אומרים? כרבוליות אינן מוצר חדש בשוק ואין הרבה מה לחדש בו, מלבד בעיצוב, ככל הנראה. כך הן הכרבוליות החדשות של הרשת, העשויות גם הן מבד מיקרו פליז וגודלן 130X180 ס"מ. יש כאלה עם פונפונים המגיעות בצבעי אדום, טורקיז, ורוד פוקסיה וכדומה; ויש את אלה המגיעות בדוגמה של חלוקי נחל וגוונים של אפור, שחור ולבן. במילים אחרות, אפשר להתאים את סגנון הכרבולית לצבעים או לסגנון העיצובי של הבית.

המחיר: 99-159 שקל, להשיג באירופלקס.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לנקות את הפרקט בניחוח חדש

המציעה: סנו

מה זה אומר? סנו פוליויקס פרקט, מוצר ותיק לניקוי פרקט בבית, הנמכר בניחוח חדש.

מה אנחנו אומרים? בכל הקשור לאיכות הניקיון של המוצר, יש לנו רק דברים טובים להגיד. כמו קודמיו בסדרה הוא מנקה בקלות את הפרקט, משאיר אותו מבריק ומעט מוגן מתמיד. בניחוח החדש מוגדר כרענן, מה שמיד גרם לנו לתהות אם שאר הניחוחות אינם רעננים במהותם. עם זאת, הוא התגלה כניחוח נעים.

המחיר: 32 שקל ל-2 ליטר, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לבחור משקפי ראייה חדשים

המציעה: Carolina Lemke Berlin

מה זה אומר? ליין חדש של משקפי ראייה המעוצבים לפי הטרנדים האופנתיים של העונה.

מה אנחנו אומרים? הרשת מציעה מגוון רחב של משקפי ראייה לפי הטרנדים המובילים של העונה. העובדה שהמחיר שלהם אינו גבוה מאפשרת להגדיל את ההצע של המשקפיים לפי הטעם. המשקפיים שניסינו עוצבו לפי טרנד משקפי הטייסים הקלאסי. הן נוחות מאוד ללבישה ומשקלן אינו גדול. העדשה נעשתה במדויק לפי הנחיות האופטומטריסט, כך שהן משמשות אותנו נאמנה.

המחיר: מ-299.9 שקל (לעדשות 1.56, מספרים: 3.25-  עד 3 +, עד צילינדר 2-) ו-50% על פריט שני, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=4]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן