Skip to content

מופע: הסערה שמביאה עלינו סער ליבן

הזמרת והיוצרת הצעירה סער ליבן השיקה השבוע את "עזה תל-אביב", שיר הנושא מאלבום שייצא בקרוב. יובל אראל היה בלבונטין7 בתל-אביב והתרשם מתמלילים שנוברים בנפש ומ"מפלי" גיטרות וצ'לו היוצרים דרמטיות מוזיקלית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סער ליבן, זמרת יוצרת, כותבת ומלחינה המתגוררת במושב תלמי יוסף בנגב המערבי, מנגישה את המרחק בין עזה לתל אביב בשיר חדש, המהווה שיר הנושא באלבום בכורה אישי הצפוי לצאת בקרוב. השיר "עזה תל-אביב"- זכה במענק עידוד של אקו"ם, ובפרס ראשון בתחרות "רוח מקומית" של המועצה האזורית בחבל אשכול.

מלים שמנסות לגעת. ליבן. צילום: יובל אראל
מלים שמנסות לגעת. ליבן. צילום: יובל אראל

השבוע הופיעה סער ליבן במועדון לבונטין7 בתל-אביב לכבוד השקת הסינגל "עזה תל-אביב" עם הרכב הכולל את קובי יהב – עיבודים, הפקה, גיטרה אקוסטית, פסנתר, שירה;  מאור ויזל – גיטרה חשמלית, קולות; נמרוד גלבוע – גיטרה חשמלית; ענת רודשטיין – צ'לו; אלעד זהבי – בס ודני בליך על התופים. סער ביצעה מגוון משיריה, חלקם מהחומרים שיכונסו באלבום הצפוי וחלקם, בשפה האנגלית. זו פעם ראשונה שבה נחשפתי לזמרת היוצרת ולשיריה. לסער יש מנעד קולי מצוין, עם תמלילים שנוברים בנפש ומלווים בתזמור של "מפלי" גיטרות וצ'לו היוצרים דרמטיות מוזיקלית בסגנון רוק אלטרנטיב ישראלי.

בהופעה ביצעה סער את השיר "בובת חייל", שאת מילותיו כתב גבריאל בלחסן המנוח, שנתן לה להלחינו ולבצעו שבועות ספורים לפני מותו. במופע זה מצטרפת סער ליבן לשורת אמנים מצוינים המגיעים מהדרום הפרוע אל הכרך הגדול, תל-אביב, לעבות ולהרחיב את הסצנה המקומית. עמיר לב, גיבור גיטרה ומילים, הצטרף למופע במספר שירים מאלבומו האחרון ולקראת המופע החשמלי שלו שיתקיים ב-14 בינואר במועדון בארבי בתל אביב.

סער ליבן, שהחלה את הקריירה המוזיקלית שלה בין היתר בביצועי מחווה לשיריה של הזמרת ג'ניס ג'ופלין עליה השלום, לצד פרסום ניצני שירה באתר המיתולוגי "במה חדשה", כבר השיקה אלבום לפני שבע שנים, אלבום אי.פי הכולל שמונה שירים שנכתבו בידי המשורר רוני סומק והולחנו על ידי סער ליבן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן