Skip to content

השחקן מנחם זילברמן מת בגיל 67 מהתקף לב

זילברמן, שהתפרסם בסדרה "חדוה ושלומיק", התגורר ב-15 השנים האחרונות בלוס-אנג'לס. "כשהקריירה שלי הגיעה למבוי סתום, הבנתי שאני לא חייב להישאר בישראל. כל שבוע אני מכיר ישראלים חדשים ובזמן שאני מראה להם את קליפורניה, הם מזכירים לי את פתח תקווה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

זילברמן על רקע נופי קליפורניה

השחקן, הקומיקאי והזמר מנחם זילברמן, שחי בשנים האחרונות בלוס-אנג'לס, נפטר הלילה (יום ב') בפתאומיות מהתקף לב בגיל 67. זילברמן התפרסם בסדרת הטלוויזיה המיתולוגית "חדווה ושלומיק" משנות ה-70, לצידה של יעל אביב. הסדרה המקורית, שביים שמואל אימברמן ע"פ ספרו של אהרון מגד "חדווה ואני", עסקה בבני זוג שמחליטים לעזוב את הקיבוץ ולעבור לגור בעיר. מירי אלוני שרה את שיר הנושא, שהתנגן באותן שנים כמעט בכל בית בישראל. זילברמן הופיע גם בסרט הפולחן "גבעת חלפון אינה עונה", שבו גילם את דמותו של החייל וסרמן.

זילברמן, שהחל את דרכו בלהקת הנח"ל יחד עם שלום חנוך, שולה חן, טוביה צפיר, חנן יובל וששי קשת, נודע כקומיקאי בעל הומור מושחז ומיוחד. הוא הופיע ב"זהו זה", בסרטי מתיחות וכתב פזמונים ללהקת "כוורת" יחד עם דני סנדרסון, ביניהם "המגפיים של ברוך".

לפני 15 שנים עזב את ישראל ונסע ללוס אנג'לס שם התפרנס מעיסוקים שונים, ובשנים האחרונות עסק בהדרכת טיולים בקליפורניה לתיירים ישראלים. "כשהקריירה שלי הגיעה למבוי סתום, הבנתי שאני לא חייב להישאר דווקא בישראל. כל שבוע אני מכיר ישראלים חדשים מכל מקום בארץ. ובזמן שאני מראה להם את קליפורניה, הם מזכירים לי את פתח תקווה", אמר זילברמן בראיון. מותו של זילברמן הפתיע את חבריו בארץ. זילברמן היה נשוי לד"ר דורית זילברמן והותיר אחריו שלושה ילדים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן