Skip to content

החלה הקמת המלון ווסט לאגון

המלון WEST LAGOON יהיה הגדול ביותר בנתניה עם 273 חדרים, מתוכם 50 סוויטות. העיר נתניה הפכה בשנים האחרונות למעצמת תיירות, בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
תמונת הדמיה של מלון WEST LAGOON בנתניה. המלון הגדול בעיר
הדמיה של מלון WEST LAGOON בנתניה. המתחם ישלב מגורים עם מלונאות

טקס מסורתי של "השלכת מטבעות", סימנה אתמול את תחילת בנייתו של מלון WEST LAGOON בנתניה, הצפוי להיפתח בשנת 2015. המלון של היזמים קבוצת דיזנגוף סחר בראשותו של מנשה זליכה ואהרון שעשוע, וקבוצת טמרס של פויו זבלודוביץ', יוקם בהשקעה של כ-250 מיליון שקל על קו החוף של נתניה ויכלול 273 חדרים, מתוכם 50 סוויטות וחדרים בקונספט ייחודי.

אדריכל הפרויקט הוא רני זיס אדריכלים – RZA ועל עיצוב הפנים מופקד משרדה של גל נאור. קהלי היעד של המלון הינם אנשי עסקים, תיירים וישראלים.

המלון, שישתרע על שטח של כ-15 אלף מ"ר, יכלול לובי בר עם יציאה לגינה, SKY BAR בקומת הגג, ספא, חמאם, חדר כושר, בריכות למבוגרים ולפעוטות, חדרי ישיבות, אולם לאירועים וכנסים, שטחי מסחר של כ-1,000 מ"ר נוספים ועוד.

מנשה זליכה, בעלי חברת דיזנגוף סחר, אמר כי "העיר נתניה הפכה בשנים האחרונות למעצמת תיירות, בעיר נבנים בתי מלון רבים על מנת לספק את הביקוש הרב בקרב תושבי חוץ שמגיעים בעיקר מאנגליה, צרפת, ארה"ב ורוסיה. רצועת החוף היפיפייה ושמורות הטבע של העיר ביחד עם מקומות בילוי ססגוניים הופכים אותה לאטרקטיבית ושוקקת בעבור תושבי החוץ. המלון מהווה עוגן לכל פרויקט LAGOON שמוקם כעת על החוף בנתניה. המתחם ישלב מגורים עם מלונאות ולמעשה יהיה הגדול ביותר בנתניה".

רפי וינר, מנכ"ל רשת מלונות טמרס: " רשת מלונות טמרס דוגלת בפיתוח והקמת מלונות המשלבים עסקים ובילויים בערי חוף, כדוגמת מלונות דניאל הרצליה וים המלח ומלונות הבוטיק WEST תל אביב ואשדוד. בשנים האחרונות העיר נתניה שוקקת תיירות ועסקים, לכן אין מקום מתאים יותר להקמת המלון WEST LAGOON שיציע חווית נופש ייחודית ומגורים אטרקטיביים".

בטקס התארחו ראש עירית נתניה, מרים פיירברג, שהציעה להטיל מטבע חוץ, האדריכל טומי לייטסדורף ורעייתו גילי, רפי וינר מנכ"ל רשת מלונות טמרס, רפי וינר ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן