Skip to content

שיגעון של קיץ: ניל יאנג יופיע בפארק הירקון

כוכב הרוק הבועט יגיע לישראל עם להקתו המקורית "קרייזי הורס" ויצטרף ל"פיקסיז" ול"סאונדגארדן", שכבר הודיעו על בואן לפסטיבל הרוק של הקיץ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ניל יאנג, מאבות המזון של הרוקנ'רול האמריקני ובין המבצעים הגדולים של העשורים האחרונים, יגיע לישראל במהלך סיבוב הופעות עולמי עם להקתו "קרייזי הורס" למופע של פעם בחיים. אמנם ניל יאנג הופיע בישראל לפני כשני עשורים עם חברי להקת "פרל ג'אם", אולם עתה הוא חוזר עם ההרכב הבלעדי שלו הכולל את הבסיסט בילי טלבוט, המתופף רלף מולינה והגיטריסט פרנק "פונצ'ו" סמפדר. יאנק ולהקתו יופיעו ב-17 ביולי בפארק הירקון בתל-אביב. צפוי מופע ארוך ומשובח שכולו רוקנ'רול.

מאבות המזון של הרוקנ'רול האמריקני. יאנג. צילום: יחצ

יאנג יוצר ומבצע כבר 45 שנים ואינו שוקט על שמריו. לצד נאמנותו למוזיקה שלו, הוא נחשב לאמן מתפתח, מחדש תמיד, שחוזר ומפתיע את קהל מעריציו. מאז שעזב את הקריירה עם קרוסבי, סטילס ונאש, הזכורים מהפתיחה של פסטיבל וודסטוק המיתולוגי בשנת 1969, הוא ביסס את מעמדו כאחד היוצרים החשובים, המשפיעים והאידאולוגים ביותר של אמריקה. יאנג חקר סגנונות מוזיקליים רבים ושונים, מבלוז וקאנטרי עד מוזיקה אלקטרונית, והשפיע על יוצרי רוק צעירים רבים. בין היתר נחשב יאנג לאביהם הרוחני של להקות הגראנג' האמריקיות של שנות ה-90 – "פרל ג'אם", "נירוונה", "סאונדגרדן" ועוד.

לאורך השנים הוא לא הפסיק לכתוב, להלחין, להופיע ולהקליט בקצב מסחרר. למעשה, תודות לקצב היצירה המהיר שלו, בידי יאנג מצויה עדיין כמות אדירה של חומר שכתב, אבל לא הוקלט מעולם.

את יאנג מביא המפיק שוקי וייס, שאמר היום: "זה חלום שהתגשם. אחרי משא ומתן שנימשך שנים, אני שמח לבשר על הגעתו של אחד הגדולים באמת למופע מלא בין שעתיים וחצי לשלוש שעות של רוקנרול בועט לצד הבלדות המרגשות, עם להקתו המקורית המדהימה. זה חלום שהתגשם. יאנג יצטרף ל'פיקסיז' ול'סאונדגארדן', שיופיעו גם הן בפסטיבל הרוק של הקיץ." לפני כן, בחודש מאי, כפי שפרסמנו, יופיע כאן גם ג'סטין טימברלייק, ויש גם ניסיונות להביא את הרולינג סטונס לארץ במהלך הסבב האירופאי שלהם. אם זה יקרה, אז באמת יהיה לנו קיץ מטורף.

מכירת הכרטיסים החלה. מחירים: 340 עד 1600 שקלים. לרכישת כרטיסים: www.eventim.co.il | *9066

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן