Skip to content

זהבה גלאון נבחרה ברוב גדול לראשות מרצ

חברת הכנסת זהבה גלאון כבשה את מרצ. בנאום הניצחון הודיעה: "אני מתכוונת להשיב למרצ את הרוח הלא ממסדית, האנרגטית, החצופה, המחודדת והחכמה שנשבה בה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הכנסת זהבה גלאון כבשה את מרצ. בנאום הניצחון הודיעה: "אני מתכוונת להשיב למרצ את הרוח הלא ממסדית, האנרגטית, החצופה, המחודדת והחכמה שנשבה בה"

מאת צבי זינגר

ח"כ זהבה גלאון היא היו"ר החדשה של מרצ. ח"כ גלאון  ניצחה ברוב של 60% (506 קולות) וגברה בהתמודדות על ח"כ אילן גילאון, שקיבל 37% (306) מקולות המצביעים ואורי אופיר שסיים במקום השלישי עם שלושה אחוזי תמיכה (24 קולות).

בהצבעה שהתקיימה הערב השתתפו  90% מבעלי זכות הבחירה.

ח"כ זהבה גלאון - ניצחה בגדול. תצלום - אתר הכנסת
ח"כ זהבה גלאון - ניצחה בגדול. תצלום - אתר הכנסת

יו"ר מרצ הנבחרת זהבה גלאון הגיבה על בחירתה: "אני מתכוונת להשיב למרצ את הרוח הלא ממסדית, האנרגטית, החצופה, המחודדת והחכמה שנשבה בה. אני מתכוונת להציג לציבור תפיסת עולם כוללת וקוהרנטית, שקושרת בין המאבק בכירסום הדמוקרטיה למאבק נגד הכיבוש ולמען צדק חברתי, בין פעילות והישגים חברתיים כלכליים לבין אג׳נדה אזרחית צלולה, ברורה, מובהקת של זכויות אדם ואזרח."

ח"כ אילן גילאון שהתמודד מולה וח"כ ניצן הורוביץ בירכו אותה על הישגה והודיעו כי יתגייסו למאבק למען הצלחתה של מרצ בבחירות הכלליות.

דרור מורג מזכ"ל מרצ הגיב: "מרצ מצויה בפתחה של תקופה חדשה ומאתגרת, והיא יוצאת לדרך חדשה בהנהגתה של ח"כ גלאון. אני מברך אותה על בחירתה ובטוח ביכולתה להגדיל את מרצ ולהשיב הביתה את ציבור הבוחרים שהתרחקו מאיתנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן