Skip to content

האם לחץ פלסטיני ימנע את הופעתו של ג'סטין טימברלייק בישראל?

במסיבת העיתונאים ניסה המפיק אודי אפלבוים להרגיע את המעריצים והודיע שהמופע של כוכב ההיפ-פופ יתקיים כמתוכנן ב-28 במאי בפארק הירקון. כרטיסים: 370-1450 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה היום, הכריז המפיק אודי אפלבוים על בואו של הזמר ג'סטין טמברלייק להופעת יחיד בפארק הירקון בתל אביב בתאריך 28 במאי. ההופעה היא חלק מסיבוב הופעות בינלאומי של הכוכב בסימן אלבומו האחרון "THE 20/20 EXPERIENCE", שהושק ב-2013. הזמר יגיע לישראל היישר מטורקיה. המופע יימשך 90 דקות ויכלול לפחות תריסר משירי הזמר.

מופע מחשמל. טימברלייק. צילום: יחצ
מופע מחשמל. טימברלייק. צילום: יחצ

בתשובה לשאלות בדבר החשש לביטול המופע בעקבות לחץ מגורמים פרו פלסטינים, השיב  אפלבוים כי בדרך כלל לקראת כל מופע של אמן מחו"ל בארץ מושמעים איומים וניסיונות חרם, אולם זה חלק מהשגרה ואין בכך כדי להשפיע על האמנים וההפקות.

מכירת הכרטיסים במשרדי "לאן" תתחיל ביום רביעי 22 בינואר, חברי מועדון המעריצים "The Tennessee Kids" ייהנו מגישה מוקדמת למכירה החל ממחר, יום שני 20 לינואר. מחירי הכרטיסים ינועו בין  370 שקלים לאזור הדשא, 1,250 שקלים למתחם ה-VIP, ועד 1,450 שקלים לגולדן רינג.

מסע ההופעות  "The 20/20 Experience" הוא המחשמל ביותר שג'סטין ערך לאוהדיו בכל רחבי העולם. טימברלייק, זמר היפ-הופ ואר נ' בי, יוצא ההרכב "אן סינק",  גרף לאחרונה שלושה פרסי מוזיקה בארה"ב, בהם "אמן הפופ/רוק האהוב ביותר" כמו גם שבע מועמדויות לפרסי גראמי, לרבות "הופעת הסולו הטובה ביותר במוזיקת הפופ (Mirrors). האלבום "The 20/20 Experience", זכה לתשבחות המבקרים והוא האלבום הנמכר ביותר ב-2013 עם יותר מ-4 מיליון עותקים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן