Skip to content

השוק האמריקני חוזר לשגרה

הכלכלה בסין צמחה ברבעון האחרון של השנה ב-7.7%. מדד ת"א 25 צלל ב-1.03% וסגר סמוך לרמת התמיכה המשמעותית של 1320 נקודות. צמד הדולר שקל עדיין נסחר בכבדות מתחת ל-3.5 שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השוק האמריקני ישוב לשגרה היום אחרי סוף שבוע ארוך, לאחר שאתמול לא התקיים מסחר בגלל יום מרטין לותר קינג. החוזים העתידיים בוול סטריט מאותתים על פתיחה יציבה. המסחר באירופה ננעל במגמה מעורבת.

נתון התמ"ג של סין לא השפיע על השווקים. הכלכלה השנייה בגדולה בעולם צמחה בקצב של 7.7% הרבעון האחרון של השנה לעומת 7.8% צמיחה שנרשמו בחודש הקודם. אנליסטים ציפו לצמיחה מתונה יותר של 7.6%.

זירה מקומית:

המדדים בארץ ממשיכים לאבד גובה. מדד ת"א 25 צלל ב-1.03% וסגר סמוך לרמת התמיכה המשמעותית הניצבת ב-1320 הנקודות. שבירה של רמה זו תוביל להמשך הירידות לכיוון 1300 הנקודות.

בזירת המט"ח המקומית, צמד הדולר שקל עדיין נסחר בכבדות מתחת ל-3.5 שקלים לדולר ולא מצליח לבסס את מעמדו מעל רמה זו. אם הצמד יצליח לפרוץ את אזור ב- 3.5, נוכל לצפות להמשך העליות לכיוון 3.55. כישלון פריצה של אזור ה-3.5 שקלים לדולר תפעיל שוב לחץ על השטר הירוק. במקרה כזה ניתן לצפות להמשך הצלילות אל עבר 3.45-3.4.

מה צפוי לנו היום?

השווקים הפיננסיים בעולם ישובו לפעילות מלאה היום. בהעדר נתוני מקרו משמעותיים, המימושים עשויים להימשך. מבחינה טכנית, הגרפים מאותתים על חושה רבה מצדם של הקונים ולא נראה כי ביכולתם למשוך את המדדים אל עבר פסגות חדשות.

היום כדי לעקוב אחרי סקר האקלים העסקי הנערך ע"י מכון ZEW בגרמניה. הסקר צפוי להצביע על המשך שיפור של הכלכלה הגדולה של גוש האירו. הנתון צפוי לרשום קריאה של 63.4 נקודות לעומת 62 הנקודות שנרשמו בחודש הקודם. נתון טוב עשוי לבלום את נפילתו של האירו.

בזירת המט"ח העולמית, הדולר מאבד גובה בשעות האחרונות אך עדיין שומר על יתרון ברור מול מרבית המטבעות הנסחרים מולו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן