Skip to content

סוכני הנסיעות יצטרפו לקוד אתי לתיירות ויוצרים מיזם עם תפוז

התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות תצהיר היום במסגרת הכנס השנתי על הצטרפות לקוד האתי הגלובלי לתיירות. כמו כן יוכרז על מיזם שבו ייפתח באתר תפוז מתחם תיירות מיוחד, עם פורומים מקצועיים, אשר ינוהלו ע"י יועצי תיירות חברי ההתאחדות, כל אחד בתחום מומחיותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הכנס השנתי של משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל ייפתח הבוקר באיירפורט סיטי ובמהלכו צפויים שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו והתאחדות הסוכנים להכריז על הצטרפות לקוד האתי הגלובלי לתיירות. הקוד האתי, אותו מקדם שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו, אומץ זה מכבר על ידי מדינות שונות בעולם. לאחרונה פנה משרד התיירות להתאחדות והציע לה לאמץ את הקוד, מתוך הבנה כי מדובר במגמה עולמית המקודמת בשנים האחרונות על ידי ארגון התיירות העולמי (UNWTO), הסקטור הפרטי הבינלאומי וארגוני סוכני הנסיעות המדינתיים.

תיירים צפים בים המלח. הקוד הגלובלי אומץ על ידי מדינות שונות בעולם. (צילום: איתמר גרינברג למשרד התיירות)
תיירים צפים בים המלח. הקוד הגלובלי אומץ על ידי מדינות שונות בעולם. (צילום: איתמר גרינברג למשרד התיירות)

שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: "זהו יום חג לתיירות הישראלית. ישראל מתייצבת בשורה אחת עם המדינות המתקדמות בכל האמור לגבי איכות השירות ואתיקה של התיירות. הצטרפות ההתאחדות לקוד האתי הינו הצעד הראשון בדרך שמטרתה שיפור איכות השירות וחוויית התייר בישראל. זאת על מנת להבטיח שכל מי שמבקר כאן ,ירצה לשוב ולטייל בארצנו היפה".

עוד יוכרז היום בכנס ההתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל על מיזם משותף וייחודי יחד עם תפוז, אתר הפורומים המוביל בישראל.

במסגרת המיזם, ייפתח בתפוז מתחם תיירות מיוחד ובו עשרות פורומים מקצועיים בנושאים שונים, אשר ינוהלו ע"י יועצי תיירות חברי ההתאחדות, כל אחד בתחום מומחיותו.

דן חן מנכ"ל תפוז: "בימינו לקוחות מחפשים תוכן איכותי, אמין וממוקד בטרם יחליטו על יעד חופשתם הבאה בארץ ובחו"ל, ובעת תכנון הטיול. רובם עושים זאת באינטרנט וסומכים בעיקר על חוות דעת והמלצות של גולשים אחרים. תפוז הינו אתר הפורומים הגדול והמוביל בישראל. השותפות עם יועצי התיירות חברי ההתאחדות תיצור מרכז תוכן איכותי וברמה הגבוהה ביותר עבור קהל הגולשים, אשר יוכלו לחפש, לשאול ולקבל מידע פרטני ואיכותי מגולשים אחרים אחרים ומיועצי תיירות מקצועיים.

יוסי פתאל, מנכ"ל ההתאחדות הוסיף כי "אנו רואים חשיבות רבה בשותפות עם אתר תפוז. כל הסקרים מראים כי התיירים כיום משתמשים בעיקר באינטרנט לקבלת מידע ותשובות, ומייחסים לתשובות שהם מקבלים באתרי פורומים ודירוגים את הערך הרב ביותר.
בכוונתנו ליצור מקום מפגש בלתי אמצעי לענות על שאלות הקהל ולהשיא עצות והמלצות לחופשה הבאה של הגולשים הישראלים. הפורומים יהיו ממוקדי מידע מקצועי ולא מכירות, מתוך ההכרה שהלקוחות מעריכים ידע ומקצועיות מעל הכל.מתוך הכרה זו, השותפות עם תפוז, אתר הפורומים המוביל בישראל, היתה טבעית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן