Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מסיכה למיצוק העור, ערכת איפור לילדות, קערות זכוכית להכנה ואחסון של אוכל, כרית חימום וטיפות לעיניים יבשות. חמישה מוצרים חדשים שיקבלו השבוע את תשומת הלב שלנו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: להכין אוכל עם קערות זכוכית

המציעה: Pyrex

מה זה אומר? קערות זכוכית עגולות ועמוקות חדשות מסדרת הקערות הוותיקה (יחסית) Cook&Store.

מה אנחנו אומרים? אנו עושים שימוש בקערות הוותיקות מסדרה הזו, ואלו החדשות שומרות על אותה איכות. כלומר זכוכית עמידה שאינה סופחת ריחות, כמובן, שגם טובה לשימוש בטמפרטורות גבוהות מאוד ונמוכות מאוד. השתמשנו בחדשות בעיקר להכנת סלטים וממרחים שונים, ולאחסון שלהם ושל מרקים במקרר, והן עשו עבודה טובה. הבעיה היחידה היתה עם המכסה, שבתחילת השימוש היה כל כך קשה עד שהיה צורך להפעיל לחץ רב כדי לפתוח אותו. הן נמכרות בנפחים של חצי ליטר, ליטר אחד ושני ליטר.

המחיר: 32.9, 38.9 ו-49.9 שקל, להשיג במשביר לצרכן וברשתות מובילות.

הציון: [rating=4]

קערות Pyrex

ההצעה: להחיות ולמצק את עור הפנים

המציעה: Hikari Laboratories

מה זה אומר? מסיכת בועות המבטיחה להחיות את העור ולתת אפקט מתיחה ומיצוק.

מה אנחנו אומרים? השימוש במסכה פשוט – מניחים אותה על העור, נותנים לה לבעבע ואז מסירים עם מים חמים. ההרגשה שלה על העור נעימה, והתוצאה המיידית לאחר ההסרה היא עור נעים למגע וקורן. בכל הקשור לאפקט של מיצוק העור, לא ראינו משהו יוצר דופן גם כאשר השתמשנו בה אחת לשבוע למשך מספר שבועות.

המחיר: 188 שקל ל-100 מ"ל, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

הציון: [rating=3]

מסיכת בועות של Hikari (צילום: דדי אליאס)

ההצעה: לחמם את הגוף בלילות הקרים

המציעה: Life

מה זה אומר? כרית חימום עשויה סיליקון לחימום במיקרוגל.

מה אנחנו אומרים? העובדה כי החליפו את השימוש בדגנים שונים בסיליקון מבורכת, שכן הכריות עם הדגנים השונים נטו לשמש כבית לחרקים לאחר זמן מה. מעבר לכך, הכרית הזו עושה את אותה עבודה רצויה. כלומר, חימום לא ארוך במיוחד במיקרוגל מאפשר לסיליקון לספוח חום, וזה משתחרר לאחר מכן לפרק זמן ארוך מספיק שאפשר לנו להירדם בנעימות. אפשר גם להקפיא אותה כדי להקל על כאבים מפציעות שונות, אך לשמחתנו לא נפצענו כדי לבחון את ההשפעה שלה במצב כזה.

המחיר: 40 שקל, להשיג בסופר-פארם.

הציון: [rating=5]

כרית חימום של Life (צילום: רוני ינקוביץ)

ההצעה: לטפל בעיניים יבשות ומגורות

המציעה: דרורת

מה זה אומר? סדרת מוצרים בשם Acuaiss, שנועדו לטפל בעיניים יבשות, מגורות ואדמומיות, כולל טיפות עיניים ושטיפת עיניים. המוצרים מכילים חומצה היאלורונית בריכוז של 0.13%.

מה אנחנו אומרים? הנסיינית של טיפות העיניים Acuaiss Eye Drops סובלת מעיניים יבשות, דבר הגורם לגירוי ותחושה של חוסר נוחות. היא השתמשה בטיפות למשך זמן וההשפעה לדבריה הייתה טובה. הן כמובן לא פתרו את הבעיה, אך הצליחו להרגיע את העיניים ולהוסיף להן את הלחות המבוקשת.

המחיר: 39.9/59.9 שקל ל-6/15 מ"ל טיפות, 49.9 שקל ל-100 מ"ל שטיפת עיניים, 59.9 שקל למארז של 20 מנות חד פעמיות של טיפות עיניים, להשיג בבתי מרקחת.

הציון: [rating=5]

טיפול בטיפות עיניים יבשות של דרורות

ההצעה: להתאפר ולשחק בו זמנית

המציעה: Makrwins

מה זה אומר? ערכה של צלליות, ליפגלוסים, מראה ומכחול לילדות הנמכרים במארז דמוי טלפון חכם.

מה אנחנו אומרים? הילדה שקיבלה את הערכה אהבה מאוד את העיצוב שלה, גם אם זה לא בדיוק כמו הטלפון החכם של אבא. השימוש במוצרי האיפור היה נוח עם עזרה קלה של אמא, ולא נרשמו תגובות אלרגיות כלשהן.

המחיר: 40 שקל, להשיג בטויס אר אס, H&O, הפנינג, סופר פארם וחנויות פופ ארט.

הציון: [rating=4]

טלפון חכם של אבא

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן