Skip to content

מכתשים אגן משנה את שמה ל"אדמה"

שינוי השם הרשמי של מכתשים אגן תעשיות ל"אדמה פתרונות לחקלאות" יתבצע מעשית החל מחודש אפריל השנה. החברה תפעל תחת המותג ADAMA ביותר מ-40 מדינות בעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ארז ויגודמן. שם אחד ומותג אחד בכל העולם
ארז ויגודמן. שם אחד ומותג אחד בכל העולם
לוגו אדמה החדש
לוגו אדמה החדש

מכתשים אגן תעשיות, מובילה עולמית למוצרים גנריים להגנה על הצומח, הודיעה היום כי החל מאפריל 2014 היא עומדת לעבור לפעול תחת מותג גלובלי חדש – ADAMA (אדמה). השם אדמה משקף את התמקדותה של החברה בחקלאים ואת מחויבותה לקידום החקלאות בשווקים שבהם היא פועלת ברחבי העולם. במסגרת המהלך החברה שינתה את שמה ל "אדמה פתרונות לחקלאות".

ביצוע הדרגתי

התהליך יתנהל בהדרגה ובמהלכו כל החברות הבנות בקבוצה הגלובלית יעברו לפעול תחת השם החדש. המעבר המלא למותג החדש צפוי להסתיים עד סוף שנת 2015. בסיום התהליך, החברה תפעל תחת שם המותג ADAMA ביותר מ-40 מדינות בעולם.

בתהליך המעבר למותג החדש, החברה מצפה לא רק לשנות את שמות החברות בקבוצה אלא גם לצמצם את השימוש במגוון המותגים המקומיים שלה וליצור מבנה מוצרים פשוט וממוקד יותר, שיאפשר לה ליצור יתרונות תחרותיים וכלכליים לאורך זמן.

החברה הודיעה על המהלך בכנס ההנהלה הגלובלי שלה ובסדרת אירועים באתרי הדגל בישראל בנאות חובב ובאשדוד. ההשקה הרשמית של המותג הגלובלי החדש מתוכננת לאפריל 2014, ועד לאותו מועד החברה תנקוט בצעדי הערכות מתאימים בישראל ומחוצה לה. שינוי השם הרשמי של מכתשים אגן תעשיות לאדמה פתרונות לחקלאות, התבצע ב-23 בינואר 2014.

"מחוייבות לטווח ארוך"

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל, אמר: "החלטתנו לעבור למותג גלובלי יחיד בעולם כולו בשם ADAMA מהווה ציון דרך נוסף בהתפתחות של החברה שלנו לחברה אחת עם זהות אחת, תרבות אחת, שם אחד ומותג אחד בכל העולם, חברה גלובלית מובילה של מוצרים ושירותים לחקלאים בכל העולם. המעבר למותג החדש הוא ביטוי למחויבות שלנו לטווח הארוך כלפי הקהילה החקלאית, והוא יאפשר לנו לדבר עם חקלאים ברחבי העולם תחת זהות אחידה ומבודלת. בחרנו בשם בעל משמעות עמוקה בשפה העברית החלטה המשקפת את השורשים הישראליים שלנו. המורשת שלנו והתשתית החזקה שהקמנו בישראל ממשיכים להוות את הבסיס לפעילותנו הגלובלית ומקור לצמיחה וגאווה לחברה עולמית בסדר גודל שלנו".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן