Skip to content

לוקהיד מרטין ו-EMC חוברות לפעילות מו"פ משותפת בישראל

פעילותן תתבצע בפארק התעשיות המתקדמות בבאר שבע והשקעתן תשמש להעסקת מומחים מקומיים, אשר יעסקו בפיתוח פתרונות שישולבו בהיצע הטכנולוגי של שתי החברות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

 

 

 

 

לוקהיד מרטין ו-EMC חוברות להשקעה וקידום של תכניות מחקר ופיתוח משותפות, בפארק התעשיות המתקדמות בבאר שבע. השקת הסכם המו"פ המשותף תתקיים מחר, בביתן חברות הפארק בכנס CyberTech 2014, בגני התערוכה, תל אביב, בחסות מטה הסייבר הלאומי. בכירים משתי החברות משתתפים במסלולים השונים של הכנס כמרצים במליאות ובפאנלים.

תעשייה ממשלה אקדמיה

לוקהיד מרטין ו-EMC מתכוונות לפתח ולקדם יחד בישראל, שיתופי פעולה עם התעשייה, הממשלה והאקדמיה, תוך מיקוד בתכניות מחקר ופיתוח בבאר שבע בתחומים – מחשוב ענן, אנליזת נתונים (ביג דאטה) וטכנולוגיות הקשורות לתחום הסייבר. פארק התעשיות המתקדמות בבאר שבע יספק לשתי החברות, תשתית אידיאלית לשיתוף פעולה עם חוקרים בתעשייה ובאוניברסיטת בן גוריון, סטארטאפים וקרנות הון סיכון מובילות.

ההשקעה המשותפת הראשונית שיבצעו החברות, תשמש להעסקת מומחים מקומיים, בין היתר מאוניברסיטת בן גוריון, אשר יעסקו בפיתוח פתרונות שישולבו בהיצע הטכנולוגי של שתי החברות. צוות עבודה משותף של לוקהיד מרטין ו-EMC יוקם במטרה לזהות את הזדמנויות המו"פ, לתמוך ולנהל את הפרויקטים השונים עד הבשלתם.

ד"ר ארנה ברי
ד"ר ארנה ברי

"שילוב יחודי של כישורים"

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב EMC Corporation ומנכ"לית מרכז המצוינות של EMC ישראל: "הקהילה היזמית והקהילה האקדמית בישראל מציעות שילוב ייחודי של כישורים, חדשנות ורוח חלוצית. אנו מצפים ששיתוף הפעולה עם לוקהיד מרטין יסייע ל EMC להמשיך ולהאיץ את פעילות המו"פ ולתרום להצלחתה של המשימה הלאומית, להוביל חדשנות ברמה הגלובלית".

EMC מעסיקה כיום בישראל יותר מאלף איש והשקיעה עד כה מיליארדי דולרים באמצעות רכישות של 9 חברות ישראליות והשקעות בטכנולוגיות מקומיות, כמו גם בהקמה של מרכזי מכירות ומו"פ ב-7 אתרים שונים בישראל. פעילותה של EMC בבאר שבע, אשר החלה בשנת 2011, צפויה לגדול משמעותית במהלך השנים הקרובות. ל EMC יש מספר שיתופי פעולה מחקריים אסטרטגיים בתחומי טכנולוגיה חדשניים, בהם מעורבים חוקרים וסטודנטים ממוסדות אקדמיים מובילים בישראל.

כספקית טכנולוגיות מידע (IT) מובילה לממשלת ארה"ב, נוכחותה של לוקהיד מרטין עד כה בישראל הייתה ממוקדת בתחומי התעופה והביטחון. כעת צפויה החברה להגדיל את פעילותה בישראל, באמצעות חטיבה עסקית חדשה שהושקה לאחרונה, לוקהיד מרטין ישראל.

ד"ר ג'ון אוונס
ד"ר ג'ון אוונס

"עליה בדרישות גלובליות"

"טרה שלנו היא לעודד מחקר מעשי והמשך צמיחה בסקטור הטכנולוגי של ישראל", אמר ד"ר ג'ון אוונס, סגן נשיא להנדסה וטכנולוגיה בלוקהיד מרטין העולמית. "אנו מזהים עלייה בדרישות הגלובליות, כמו גם שפע של חדשנות שמקורו בישראל ובאוניברסיטאות שלה".

 

"כר פורה לפיתוח"

פרופ' רבקה כרמי
פרופ' רבקה כרמי

פרופ' רבקה כרמי, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון: "אוניברסיטת בן גוריון גאה לשתף פעולה עם לוקהיד מרטין ו EMC, במסגרת יוזמה חדשה זו אשר מצטרפת לשיתוף הפעולה המוצלח המתמשך שלנו עם EMC. פעילות המו"פ המשותפת עם לוקהיד מרטין ו-EMC תספק כר פורה לפיתוח ושיתוף מחקר, משאבים, כישורים ופתרונות חדשניים לטובת אתגרים לאומיים וגלובליים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן