Skip to content

חן ליכטנשטיין מונה נשיא ומנכ"ל אדמה

ליכטנשטיין, המשנה למנכ"ל אדמה, שימש בשורה של תפקידים ניהוליים משמעותיים בקבוצה בשמונה השנים שחלפו. באחרונה מונה ליכטנשטיין להוביל את תהליך האינטגרציה של אדמה וכמצ'יינה וכן מונה לתפקיד נשיא ומנכ"ל CNAC - חברת האם של אדמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חן ליכטנשטיין. צילום יונתן בלום
חן ליכטנשטיין. צילום יונתן בלום
אדמה פתרונות לחקלאות (ADAMA), לשעבר מכתשים אגן תעשיות, חברה גלובלית מובילה בתחום הגנת הצומח, הודיעה כי דירקטוריון החברה מינה את חן ליכטנשטיין לנשיא ומנכ"ל החל מ-7 בפברואר, 2014.

יאנג שיאנגשין, יו"ר הדירקטוריון: "המינוי של חן למנכ"ל נעשה בתקופה בה החברה ממשיכה את מגמת הצמיחה והשינוי שלה מחברה מובילה לפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים להגנת הצומח, לחברה גלובלית שממוקדת ביצירת פשטות בחיי החקלאים. לחן יש שילוב של כישורים ויכולות יוצאי דופן שיאפשרו לו להוביל את החברה לשלב הבא בתהליך ההתפתחות שלה, זאת לאחר שלקח חלק מרכזי בצוות שהוביל את המהפך העסקי של אדמה בשנים שחלפו.

"חן הוכיח יכולות ניהוליות ותפעוליות מגוונות ומרשימות בתפקידו כמשנה למנכ"ל האחראי על תחום האינטגרציה וכנשיא ומנכ"ל סינאק – China National Agrochemical Corporation – CNAC , החברה האם של אדמה. לחן הבנה עמוקה של החברה, בין השאר בשל תפקידיו כראש חטיבת המשאבים הגלובליים ומערך התפעול וכאחראי על תחום הפיתוח העסקי. חן מביא לתפקיד גם היכרות נרחבת של שוקי ההון הגלובליים שתהווה יתרון חשוב לקראת הערכות החברה להנפקה. כל אלה בשילוב היכולות האישיות יוצאות הדופן שלו יאפשרו לחן להוביל את ADAMA להשגת מלוא היעדים האסטרטגיים שלה ולהמשך צמיחה בשנים הבאות".

"אני שמח על הישגי החברה שלנו בשנים האחרונות, ומוקיר את הזכות להוביל את הארגון המיוחד הזה", אמר המנכ"ל הנכנס חן ליכטנשטיין, "שנת 2014 תהיה שנה חשובה לקבוצה שלנו, עם השקת המותג החדש והעמקת האינטגרציה עם כמצ'יינה. אני מצפה לעבודה המשותפת עם ההנהלה המצוינת של אדמה ועם העובדים המעולים והנחושים של הארגון שלנו. ביחד, נמנף את התשתית החזקה שלנו ונמצה את ההזדמנויות הגדולות שעומדות בפנינו בשנים הבאות".

חן ליכטנשטיין, בן 46 , נשוי + 2, הצטרף למכתשים בשנת 2006. בתפקידו האחרון שימש משנה למנכ"ל הקבוצה ומנהל האינטגרציה עם סין, ביחד עם תפקידו כנשיא ומנכ"ל סינאק (CNAC), שהיא חטיבת האגרוכימיה של קבוצת כמצ'יינה וחברת האם של אדמה. טרם תפקידו זה, הקים וניהל את חטיבת המשאבים הגלובליים, ואיחד את כל הפעילות התפעולית של הקבוצה כולל ייצור, שרשרת אספקה, רכש ומו"פ. לפני כן, הוא הוביל את פעילות הפיתוח העסקי ואת הפעילות מול שוק ההון בחברה.

טרם הצטרפותו לחברה, חן שימש בנקאי השקעות בכיר בגולדמן סאקס בניו יורק ובלונדון. הוא מחזיק בתואר דוקטור משולב במנהל עסקים ומשפטים מאוניברסיטת סטאנפורד בארה"ב, ובתואר ראשון בפיסיקה (B.Sc) ובמשפטים (LL.B) מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן