Skip to content

קסטרו תפעיל בישראל רשת חנויות איב רושה

חברת האופנה הישראלית ממשיכה את התרחבותה העסקית והודיעה היום, כי חתמה על הסכם בלעדי לפתיחת רשת חנויות בפריסה ארצית של חברת מוצרי היופי והקוסמטיקה איב רושה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו הודיע היום, כי החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת היופי והקוסמטיקה הצרפתית איב רושה (Yves Rocher) במסגרתו תפתח ותפעיל קסטרו את חנויות המותג בישראל. הרשת צפויה להתחיל את פעילותה בישראל במחצית השנייה של שנת 2014, בהיקף ההשקעה המוערך בכ-20 מיליון שקל.

חנות אופיינית של רשת איב רושה הצרפתית
חנות אופיינית של רשת איב רושה הצרפתית

איב רושה

איב רושה היא חברת צרפתית המתמחה במוצרי יופי, קוסמטיקה וטיפוח בוטניים באיכות מעולה שמקורם מהצומח. "איב רושה" נוסדה בשנת 1959 ובדומה לקסטרו נמצאת בבעלות משפחתית (כיום, נכדו של המייסד הינו הדור השלישי הפעיל בחברה). החברה פועלת בכ-90 מדינות בעולם, מעסיקה יותר מ-15 אלף עובדים ומחזור מכירותיה העולמי מוערך ביותר מ-2 מיליארד דולר.

איב רושה – דגש על צמחים

חברת איב רושה שמה דגש על שימוש בצמחים כבסיס למגוון המוצרים הנמכרים על ידה, תוך שימוש בחומרים טבעיים. היא מוכרת היום אלפי מוצרים בתחום הטיפוח, האיפור והבישום, כאשר כולם כאחד נכללים תחת הקטגוריה הירוקה של הקוסמטיקה הבוטנית. מוצרי החברה נחלקים לכמה קטגוריות מרכזיות: טיפוח עור, טיפוח פנים, טיפוח גוף, טואלטיקה, בישום וטיפוח לשיער.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "קסטרו ממשיכה את התרחבותה העסקית בישראל ושמחה היום להכריז על שיתוף פעולה בלעדי עם חברת היופי והקוסמטיקה הצרפתית איב רושה. אנו בקסטרו ממשיכים לפעול ליישום האסטרטגיה העסקית של החברה ולספק ללקוחותינו את החוויה, המוצרים, המגוון והאיכות הטובים ביותר. אני מאמין כי הלקוחה הישראלית תאמץ באהבה את מוצרי המותג הייחודיים והאיכותיים, המופקים מן הצומח בטכנולוגיה חדשנית".

קסטרו

קסטרו הוקמה ב-1950 ובמשך יותר משישה עשורים היא נחשבת אחת המובילות בתחום האופנה בישראל. לבית האופנה רשת חנויות המונה 127 חנויות בפריסה ארצית מדן ועד אילת, והיא נמצאת בצמיחה, התפתחות והתחדשות מתמדת. לאחרונה השיקה קסטרו את אתר מכירות האונליין שלה והתרחבה עם "הילדים של קסטרו" רשת חנויות בגדי הילדים של המותג אותה השיקה באוגוסט שחלף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן