Skip to content

מנכלית קבוצת גולף פורשת

אילנה קאופמן, מנכ"לית הקבוצה הודיעה היום לדירקטוריון החברה, כי ברצונה לסיים את תפקידה, לאחר כ-20 שנה בתפקיד. אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות: הביאה הצלחות גדולות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מנכ"לית קבוצת גולף אילנה קאופמן
מנכ"לית קבוצת גולף אילנה קאופמן

אילנה קאופמן, מנכ"לית קבוצת גולף, הודיעה היום לדירקטוריון החברה, כי ברצונה לסיים את תפקידה, כמנכ"ל הקבוצה, לאחר כ-20 שנים בתפקיד.

אילנה קאופמן אמרה היום: "לאחר 20 שנים, החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"לית קבוצת גולף. כולי הערכה לעובדי החברה ומועצת המנהלים שלה, שעשו תמיד להצלחתה של גולף והפכו אותה לאחת הקבוצות המוצלחות במשק הישראלי".

אהרון מידן, יו"ר מועצת המנהלים של קבוצת גולף, אמר היום: "אנו מכבדים את החלטתה של אילנה קאופמן לפרוש, לאחר 20 שנים בקבוצה. אילנה היא אחת מעמודי התווך בקבוצת גולף ואני משוכנע שבקרוב נכריז על מנכ"ל ראוי לקבוצה".

אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות, אמר היום: "אנו מצרים על פרישתה של אילנה קאופמן, מנכ"לית קבוצת גולף, אשר ב-20 השנים האחרונות, הוליכה את הקבוצה להצלחות גדולות בשוק הישראלי. לאחר שנים ארוכות בתפקיד התובעני, בקדנציה יוצאת דופן באורכה, ביקשה אילנה לסיים את תפקידה ואנו נעתרנו לבקשתה. בשם בעלי המניות ברצוני להודות לאילנה על פועלה ותרומתה הגדולה לחברה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן