Skip to content

"הובלו" ו"דפש מוד" למען הקהילה | חדשות אופנה

ועוד חדשות אופנה: כן לבחירה האופנתית של סנדרה בולוק, רותם סלע ממשיכה לעבוד עם "סקופ" ורד אורבך ובר רפאלי בקמפיין חדש של "הודיס"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

אבק של כוכבים בלוס אנג'לס: סנדרה בולוק עם תיק "מארני"

אהבנו: השבוע נראתה סנדרה בולוק מסתובבת בלוס אנג'לס עם תיק עור שחור מסדרת ה- Marni Trunk.

משמאל: סנדרה בולוק והתיק. צילום באדיבות Just Jarred. מימין: תיק עור שחור מסדרת Marni Resort 2014 Collection. צילום: יח"ץ חו"ל
משמאל: סנדרה בולוק והתיק. צילום באדיבות Just Jarred. מימין: תיק עור שחור מסדרת Marni Resort 2014 Collection. צילום: יח"ץ חו"ל

 

ובפריז: מותג השעונים הובלו ו"דפש מוד" משתפים פעולה במיזם צדקה חדש

מרטין גור מלהקת "דפש מוד" ומנכ"ל מותג השעונים השוויצרי היוקרתי "הובלו" ("Hublot") ריקארדו גוודאלופה השיקו בשבוע שעבר מיזם צדקה חדש בשם "Water". מטרתו של המיזם להבטיח אספקת מים נקיים ובטוחים במדינות מתפתחות.

יוזמה זו היא חלק מסיבוב ההופעות העולמי של הלהקה "Machine Tour 2013-2014".

המארזים של הובלו ו"דפש מוד". צילום: Julio Piatti
המארזים של הובלו ו"דפש מוד". צילום: Julio Piatti

בחנות הדגל של "הובלו" בפריז נחשפו עשרה מארזים, שכוללים כל אחד גיטרה חתומה, שעון ייחודי אדום ועליו חרוט שם של אחת מעשר הערים שיש להן משמעות ללהקה במהלך שנותיה: פריז, ניו יורק, בסילדון, לוס אנג'לס, מילאנו, וורשה, מוסקבה, ציריך, ברלין והמבורג.

משמאל לימין: ריקארדו גוואנדלופה, מנכ"ל הובלו, מרטין גור - "דפש מוד" והקונה הראשון המאושר. צילום: Julio Piatti
משמאל לימין: ריקארדו גוואנדלופה, מנכ"ל הובלו, מרטין גור - "דפש מוד" והקונה הראשון המאושר. צילום: Julio Piatti

כבר במהלך אירוע ההשקה של המיזם רכש מעריץ של הלהקה את המארז הראשון שהוקדש לעיר פריז.

רוצים מזכרת, אבל אין לכם מספיק מזומנים? בנוסף למארזים תוצע למכירה במהלך חודש פברואר מהדורה מיוחדת ומוגבלת של שעוני "דפש מוד". לכו על זה.

וחזרה אלינו, לישראל: 

רותם סלע ל "SCOOP" - מגף קאמל 429.9 שקל. צילום: שי יחזקאל
רותם סלע ל "SCOOP" - מגף קאמל 429.9 שקל. צילום: שי יחזקאל

 

עונה שלישית לרותם סלע כפרזנטורית של מותג ההנעלה SCOOP

רותם סלע, כוכבת סדרת הטלוויזיה "להיות איתה", תמשיך ולשתף פעולה, זו העונה השלישית, עם רשת ההנעלה "סקופ". סלע תקבל 200,000 שקל עבור קמפיין הרשת לעונת אביב-קיץ 2014.

מעבר להיותה שחקנית ודוגמנית עסוקה במיוחד, סלע היא אמא במשרה מלאה: בשבוע שעבר ילדה את בתה השנייה, אורי, אחות קטנה לאן בת השנתיים. "רותם מייצגת מודל אולטימטיבי של אישה יפה, מצליחה, עדכנית ומתוחכמת," הסביר רוני אינסאז מבעלי רשת סקופ את הבחירה, "ערכים אלו, עולים בקנה אחד עם מיצוב ואופי המותג SCOOP."

הקמפיין עתיד לעלות לאוויר במהלך חודש מרץ, לקראת השקות הקולקציות החדשות לעונה.

 

בר רפאלי. צילום: יח"ץ
בר רפאלי. צילום: יח"ץ

 

בר רפאלי וסולן להקת "רד בנד" רד אורבך יובילו את קמפיין "HOODIES"  לשנת 2014

בר רפאלי נבחרה להוביל את קמפיין רשת האופנה "הודיס". לצדה יככב רד אורבך, סולן להקת "RED BAND".

"הבחירה בבר היתה טבעית. הדואטים ש-רד מבצע בתכניתו עם אמנים שונים זכו להצלחה עצומה," מסביר אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק ומבעלי הרשת את הבחירה, "אך השילוב בין אורבך לרפאלי הולך להיות אחד הדואטים המוצלחים שראינו עד כה. העדינות של בר והחוצפה של רד הם שילוב מוצלח עבורנו, המשקף את אופי המותג."

 

 

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן