אבק של כוכבים בלוס אנג'לס: סנדרה בולוק עם תיק "מארני"
אהבנו: השבוע נראתה סנדרה בולוק מסתובבת בלוס אנג'לס עם תיק עור שחור מסדרת ה- Marni Trunk.
ובפריז: מותג השעונים הובלו ו"דפש מוד" משתפים פעולה במיזם צדקה חדש
מרטין גור מלהקת "דפש מוד" ומנכ"ל מותג השעונים השוויצרי היוקרתי "הובלו" ("Hublot") ריקארדו גוודאלופה השיקו בשבוע שעבר מיזם צדקה חדש בשם "Water". מטרתו של המיזם להבטיח אספקת מים נקיים ובטוחים במדינות מתפתחות.
יוזמה זו היא חלק מסיבוב ההופעות העולמי של הלהקה "Machine Tour 2013-2014".
בחנות הדגל של "הובלו" בפריז נחשפו עשרה מארזים, שכוללים כל אחד גיטרה חתומה, שעון ייחודי אדום ועליו חרוט שם של אחת מעשר הערים שיש להן משמעות ללהקה במהלך שנותיה: פריז, ניו יורק, בסילדון, לוס אנג'לס, מילאנו, וורשה, מוסקבה, ציריך, ברלין והמבורג.
כבר במהלך אירוע ההשקה של המיזם רכש מעריץ של הלהקה את המארז הראשון שהוקדש לעיר פריז.
רוצים מזכרת, אבל אין לכם מספיק מזומנים? בנוסף למארזים תוצע למכירה במהלך חודש פברואר מהדורה מיוחדת ומוגבלת של שעוני "דפש מוד". לכו על זה.
וחזרה אלינו, לישראל:
עונה שלישית לרותם סלע כפרזנטורית של מותג ההנעלה SCOOP
רותם סלע, כוכבת סדרת הטלוויזיה "להיות איתה", תמשיך ולשתף פעולה, זו העונה השלישית, עם רשת ההנעלה "סקופ". סלע תקבל 200,000 שקל עבור קמפיין הרשת לעונת אביב-קיץ 2014.
מעבר להיותה שחקנית ודוגמנית עסוקה במיוחד, סלע היא אמא במשרה מלאה: בשבוע שעבר ילדה את בתה השנייה, אורי, אחות קטנה לאן בת השנתיים. "רותם מייצגת מודל אולטימטיבי של אישה יפה, מצליחה, עדכנית ומתוחכמת," הסביר רוני אינסאז מבעלי רשת סקופ את הבחירה, "ערכים אלו, עולים בקנה אחד עם מיצוב ואופי המותג SCOOP."
הקמפיין עתיד לעלות לאוויר במהלך חודש מרץ, לקראת השקות הקולקציות החדשות לעונה.
בר רפאלי וסולן להקת "רד בנד" רד אורבך יובילו את קמפיין "HOODIES" לשנת 2014
בר רפאלי נבחרה להוביל את קמפיין רשת האופנה "הודיס". לצדה יככב רד אורבך, סולן להקת "RED BAND".
"הבחירה בבר היתה טבעית. הדואטים ש-רד מבצע בתכניתו עם אמנים שונים זכו להצלחה עצומה," מסביר אורן בר-גיל, סמנכ"ל השיווק ומבעלי הרשת את הבחירה, "אך השילוב בין אורבך לרפאלי הולך להיות אחד הדואטים המוצלחים שראינו עד כה. העדינות של בר והחוצפה של רד הם שילוב מוצלח עבורנו, המשקף את אופי המותג."
* * *