Skip to content

מס הכנסה בחיפה: סוחר צעצועי מין התגלה כמתווך שירותי מין

במבצע ביקורות שביצע מס הכנסה חיפה בעיר ובאזור הקריות, התגלה כי בעל עסק למכירת מוצרי מין מנהל בחלק האחורי של החנות עסק לשירותי מין שעל הכנסותיו לא דיווח מעולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במבצע ביקורות שגרתי שביצעה רשות המסים בחנות למוצרי מין באזור התעשייה של אחד היישובים בקריות, גילו עובדי מס הכנסה עסק פורח לשירותי מין, שעל הכנסותיו בשנים האחרונות – הנאמדות בסכומים ענקיים, מעולם לא דיווח למס הכנסה.

בשבוע שחלף הגיעו עשרות עובדי רשות המסים מיחידות בכל הארץ לבצע ביקורות בעסקים שונים באזור חיפה והקריות, בכלל זה באתרי בנייה, במסגרת מבצע של משרד מס הכנסה חיפה. במשך היום נבדקו 171 עסקים, כאשר ב-13% מהם לא רשמו בעלי העסקים את כל הכנסותיהם.

שירותי מין מאחורי וילון

בשעות הצהריים הגיע צוות בודקים – אישה ושני גברים, לביקורת ניהול ספרים שגרתית בחנות למוצרי מין. שני הגברים נכנסו לחנות וביקשו מן המוכר המלצה על צעצוע מין לרכוש לחברם שעבורו הם מארגנים מסיבת רווקים. לאחר שרכשו מוצר – עליו לא קיבלו קבלה, המתינו למטה כ-20 דקות ואז חזרו לחנות והזדהו כעובדי מס הכנסה.

לאחר שבדקו בספרים וראו שקניית הביקורת לא נרשמה ומצאו ליקויים אחרים בספרים, הבחין בודק עירני בווילון המוביל למסדרון. בעל העסק הסביר כי בחלק זה ניתנים מסאז'ים רפואיים, אך כשנכנסו לשם הבודקים מצאו שתי עובדות הנותנות שירותי מין – אחת מהן אזרחית זרה – כששתיהן במהלך ביצוע עבודתן. אחד הלקוחות נמלט בבושה מהחנות והשני, שלא הבין את זהות הבודקים, יצא והודה לבעל המקום על השירות הטוב.

לאחר שהחוקר וידא עם העובדות כי הן נמצאות שם מרצונן החופשי ולא מוחזקות בכפייה, התברר כי כל אחת מהן הספיקה כבר לקבל ארבעה לקוחות באותו היום, למרות השעה המוקדמת וכי ההכנסות – כ-200 שקל לשעה מכל לקוח – מתחלקות שווה בשווה ביניהן לבין הבעלים של המקום. החשד הוא, כי הבעלים, אשר מפעיל את המקום זה כשלוש שנים, לא דיווח על הכנסות של מאות אלפי שקלים ואף יותר מכך, משירותי החדרים האחוריים ועל כן הוא הועבר לחקירה.

הגנן: הילדים שכחו להוציא חשבוניות

צוות אחר הגיע לקבלן לעבודות גינון משפרעם, שנצפה על ידי המבקרים כשהוא מבצע עבודות גינון בקריית אתא. הם בדקו את הניירת העסקית שלו ואף תישאלו לקוחות, אז התברר, כי הוא לא דיווח על הכנסות ששולמו במזומן בסך של כ-133 אלף שקל, במשך שלוש שנים. למקום הוזעקו חוקרי מס הכנסה חיפה. בחקירה ראשונית הטיל הקבלן את האשמה על ילדיו – "הילדים שלי רושמים את החשבוניות, הם טעו שלא הוציאו חשבוניות", אך לדברי החוקרים, תיקו של קבלן הגינון יועבר בימים הקרובים לתביעה.

המבצע בוצע כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים נגד מעלימי מס והון שחור ובמסגרת הנחיה למשרדים האזוריים להגביר את פעילות האכיפה ולשפר את כושר ההרתעה, בין היתר על יד ביצוע מבצעי שטח שמטרתם להביא לדיווחי וגביית מס אמת ולהגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן