Skip to content

רשת מריוט מתרחבת בהרצליה

רשת המלונות מריוט תנהל את מלון העסקים החדש של איסתא מלונות בהרצליה פיתוח. מריוט מנהלת כבר את מלון ריץ קרלטון החדש והמפואר בהרצליה ואת מלון רנסנס בתל אביב. בעבר פעל בנצרת עילית מלון מריוט, אך פרוץ האינתיפדה השנייה בשנת 2000 גרם לניתוק ההתקשרות עם המותג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת איסתא ליינס תשכיר מלון בהרצליה לרשת המלונות הבינלאומית מריוט, שתפעיל אותו תחת מותג מלונות העסקים courtyard של קבוצת המלונאות הבינלאומית.

הדמייה של מלון מריוט courtyard המתוכנן בהרצלייה פיתוח. בריכה על הגג. (צילום: איסתא)
הדמייה של מלון מריוט courtyard המתוכנן בהרצליה פיתוח. בריכה על הגג. (צילום: איסתא)

השכירות היא לתקופה של עשר שנים, עם אופציה לשתי תקופות נוספות של חמש שנים כל אחת. המלון מוקם בימים אלה ברחוב אבא אבן פינת גלגלי הפלדה בהרצליה.

לדברי שמעון סיבוני, מנכ"ל איסתא מלונות, המלון מתעתד להיות מלון עסקים ברמה של ארבעה כוכבים, שיכלול כ-160 חדרים. על גג המלון ימוקמו בר ובריכה.

מריוט תשלם לאיסתא דמי ניהול מינימליים של 8,2 מיליון שקל בשנה ותוספת לאחר שלוש שנות ההפעלה הראשונות. את קבוצת מריוט בישראל מייצגת חברת אופרן,

בניית המלון אמורה להסתיים לקראת יוני 2015. על עיצובו מופקדים במשותף האדריכל רני זיס שעיצב, בין השאר, את מלון פלאזה של תשובה בניו יורק והאדריכל אילן וייסבורד שעיצב לחברה גם את מלון כרמים בקרית ענבים וכמה ממלונות W של רשת סטארווד.

מריוט היא חברה אמריקאית בינלאומית המפעילה מתקני אירוח ובתי מלון ברחבי העולם. למריוט יש יותר מ-3700 נכסים ברחבי העולם ביותר מ-73 מדינות.

מריוט מנהלת בישראל את מלון רנסנס תל אביב ברחוב הירקון, שהחל את דרכו כמלון רמדה ועבר שידרוג לרנסנס ואת מלון ריץ קרלטון החדש בהרצליה. ב-1998 נפתח על קו התפר שבין נצרת הערבית לנצרת עילית מלון מריוט נצרת. עם פרוץ האינתיפדה השנייה בסוף שנת 2000, החלה תפוסת המלון לרדת בחדות ובנובמבר 2002 הופסקה ההתקשרות בין בעלי המלון עם הרשת, לאחר שהתפוסות לא הצדיקו עוד התקשרות עם מותג בינלאומי.

מלון קורטיארד הרצליה מצטרף למלונות נוספים שנפתחו באחרונה בהרצליה כמו מלון ריץ קרלטון (מותג היוקרה של רשת מריוט) במרינה עם 197 חדרים מתוכם 82 סוויטות. לא מכבר נפתח בהרצליה פיתוח מלון בנג'מין עם 113 חדרים, שבדומה לקורטיארד של מריוט הוא מלון עירוני ללא גישה לים, וגובה מחיר נמוך ממחירי המלונות לחוף הים. בנוסף צפוי להיפתח בשנה הקרובה במרינה בהרצליה, מול הריץ קרלטון, מלון הרודס של רשת מלונות פתאל, עם 250 חדרים.

איסתא תקים את המלון באמצעות שותפתה, חברת היזמות של המלונאי ראובן אלה. בבעלות איסתא מלונות בית מלון בדיסלדורף, מלון כרמים בקרית ענבים (שמנוהל על ידי ישרוטל) וב-2015, המלון בהרצליה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן