Skip to content

יש חדשות תיירותיות בפברואר

גם בחודש פברואר, הנחשב לאנטי-שיא של עונת התיירות, יש חדשות: החל ממותג חדש לירח דבש במזרח הרחוק, דרך אפליקציה חדשה בתיירות נוף גנוסר, יובל ליחסים בין ישראל לקוריאה ועד לסיורים חווייתיים ללא תשלום בשמורת האירוסים בנתניה ואף המלצות מצולמות של צופים בערוץ הטיולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חברת flymoon מציעה ירח דבש בתפירה אישית ביעדים אקזוטיים
חברת flymoon מציעה ירח דבש בתפירה אישית ביעדים אקזוטיים

מותג ירח הדבש flymoon

חברת flyeast – חברת התיירות למזרח, משיקה מותג המתמחה בחופשות ירח דבש וחופשות רומנטיות בשם:flymoon. הרעיון מאחורי המותג החדש הוא לתפור "חליפת" תיור אישית, מושלמת ובלעדית לכל זוג, כדי להתאים לו חבילה רומנטית מוצלחת.
לדברי יריב פישר, מנכ"ל חברת flyeast: "מגיעים אלינו זוגות לקראת החתונה, שחשים מצוקה ובלבול. הם מצפים לחוויה מושלמת ומהנה, לא פחות מאירוע החתונה.עד כה מכרנו רק טיסות ומלונות, אך הבנו שכל זוג רוצה גם משהו שהוא רק שלו. זוג אחד רוצה ירח דבש שכולו בטן גב, זוג אחר רוצה אקסטרים ואחר ירצה שילוב של השניים. יש לעיתים ויכוחים וההתלבטויות של זוגות אליהם אנו נחשפים ללא הרף בעניין קביעת תכני הנסיעה".

במסגרת המותג החדש ייפגש הזוג עם הממונה על ירח הדבש האישי שלהם, כדי שיגשים עבורם את כל רצונותיהם בחופשה – משלב בחירת היעד, דרך הנסיעה לשדה התעופה, הטיסה והבילוי בחו"ל: בתי המלון, המסעדות, הטיולים ועוד. בשלב זה, מדובר בחבילות ירח דבש לתאילנד, למלדיבים,לסרילנקה ולפיליפינים. בהמשך יוצעו יעדים נוספים.

מה תכלול החבילה? חבילה לתאילנד לדוגמה: עם סגירת ההזמנה, יקבל הזוג לביתו בקבוק יין איכותי. ביום הטיסה, תאסוף מונית או לימוזינה את בני הזוג מביתם לשדה התעופה. הם יקבלו תיק פינוקים לטיסה ובשדה התעופה בן גוריון ישוכנו בטרקלין דן, וייהנו מארוחת בופה, שתייה ומקום מנוחה. גם בטיסת ההמשך יוכלו בני הזוג להיכנס לטרקלין בשדה התעופה. ולהירגע לאחר טיסה ארוכה. בעת ההגעה ליעד הסופי, תאסוף מונית אישית את בני הזוג למלון. יצפה להם חדר מאובזר בבקבוק יין, סלסלת פירות ומגבות אישיות. בתי המלון שנבחרים לחבילת ירח הדבש מפנקים במיוחד ובני הזוג ייהנו מהסעות במוניות, ארוחה אישית בחוף הים ועוד.
מחירים לדוגמא:
חבילה של 20 יום, 18 ימי טיול- 7.600 דולר לזוג. 23 יום, 20 ימי טיול – 8.500 דולר לזוג. שתי החבילות משלבות את האיים וצפון תאילנד, וכוללות  טיסות בינלאומיות, טיסות פנים, מלונות ברמה 4-5 כוכבים, אטרקציות, טיולים והפתעות.

בירת דרום קוריאה סיאול. (צילום: האתר הרשמי)
בירת דרום קוריאה סיאול. (צילום: האתר הרשמי)

52 שנות יחסים ישראל-קוריאה הדרומית

משלחת מיוחדת של בכירים מרשות התיירות של קוריאה תגיע בימים הקרובים ליריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב שייפתח ב-11 בפברואר 2014, במטרה לחזק את קשרי התיירות בין המדינות ולעודד את תנועת התיירות לשתי המדינות. ישראל וקוריאה מציינות השנה 52 שנה לכינון היחסים הדיפלומטיים ביניהן. שתי המדינות נוסדו באותה שנה ויש ביניהן הרבה מהמשותף. קוריאנים רבים מזדהים עם ההיסטוריה של עם ישראל, ופעם בשנה, באי ג'ינדו, הם מציינים את קריעת ים סוף. בבתים רבים בקוריאה הדרומית ישנו תלמוד מתורגם ורבים מקריאים לילדיהם סיפורים מהגמרא להעשרה הידע. העם הקוריאני אוהב מאוד את ישראל, ומסיבה זו המוני קוריאנים נוהרים לישראל מידי שנה. מספר התיירים מקוריאה לישראל הוא הגדול ביותר מבין מדינות אסיה (כ-40 אלף בשנת 2012, לעומת קצת יותר מ-12 אלף תיירים מישראל שביקרו בקוריאה באותה שנה). גם יחסי המסחר בין המדינות משגשגים.

קוריאה תציג ביריד IMTM דוכן משותף עם חברת התעופה הקוריאנית קוריאן איירליינס. סיאול, בירת דרום קוריאה, היא אחת הערים המרתקות בעולם, שמשלבת ישן וחדש, מסורת וקדמה. יש בה נופים מלהיבים, שמורות טבע, חופים, שווקים ציוריים, איים, מאכלים אקזוטיים, היסטוריה עשירה ועוד.

באביב זוהרת קוריאה בלבן וורוד עדין של פריחת עצי הדובדבן. בסתיו מעוטרים פני הארץ בגוני שלכת מרהיבים באדום וזהוב. הצבעים בקוריאה מהווים חלק חשוב מהתרבות המסורתית, שדוגלת בהרמוניה ואיזון. בין השאר, נמצא בדרום קוריאה גם האי ז'זו JEJU)) שנבחר בשנת 2011 כאחד משבעת פלאי עולם.

כדאי לבקר בקוריאה הדרומית בעונות המעבר – האביב (אפריל-מאי) והסתיו (ספטמבר-אוקטובר). המטבח הקוריאני ובו הרמוניה של טעמים – מהווה נדבך חשוב בתרבותה של קוריאה ומשקף את אופייה. המטבח הקוריאני נחשב לצבעוני, מתובל, טבעי, תוסס, בריאותי וחריף. אורז, דגים וירקות הם המרכיב במרכזי במטבח הקוריאני. בין חומרי הגלם הפופולאריים ביותר במטבח הקוריאני: הקימצ'י – כרוב מותסס ברוטב צ'ילי אדום, שמוגש כתוספת בכל ארוחה ונחשב למאכל לאומי, והג'ינסנג – שמיוחסות לו סגולות בריאות.

שגריר קוריאה בישראל, קים איל סו, הביע תקווה שיריד התיירות IMTM יאפשר לציבור בישראל ולאנשי תעשיית התיירות להעמיק את ההיכרות עם קוריאה ולגלות שקוריאה אינה רק מדינה שמייצרת פלאפונים משוכללים ומכוניות מתקדמות, אלא גם מדינה שמייצרת תרבות עשירה, שמשלבת ישן וחדש, מסורת וקדמה – לצד שמורות טבע, איים שלווים, מאכלים אקזוטיים והיסטוריה עשירה.

מלון באפליקציה

אפליקציית נוף גנוסר
אפליקציית נוף גנוסר

תיירות נוף גנוסר, שחוגגת השנה יובל להיווסדה, הצטרפה לאפליקציה מתקדמת בשםAPPY HOTEL . האפליקציה מספקת מידע אודות המלון ושירותיו כולל ביצוע הזמנות, חיבור לרשתות חברתיות, מידע אודות אטרקציות באזור והכל בלחיצת כפתור בטלפון הנייד.

לאפליקציה מגוון רחב של שימושים לרווחת הנופש במלון, מרגע הבחירה, ההזמנה, קבלת שירותים במלון, מידע אודות אתרים באזור, וחיבור לרשתות חברתיות.

רוני מנור, מנכ"ל תיירות נוף גנוסר, ציין כי המלון הראשון בתנועה הקיבוצית שומר על ראשוניותו כעת בתחום הטכנולוגי. "אנו מארחים במלון, אלפי תיירים מהארץ ומרחבי העולם, התייר הבינלאומי מאוד מחובר לקבלת מידע מהסלולרי, אנחנו החלטנו להציג חדשנות בתיירות. אני ממליץ בחום לסרוק את האפליקציה ולהנות ממנה".

לינקים להעלאת האפליקציה:
אייפון : https://itunes.apple.com/us/app/appyhotel/id529390457?mt=8

אנדרואיד : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appyhotel.appyhotel
קוד מלון נוף גנוסר 2155952.

בשמורת האירוסים בנתניה הפריחה בעיצומה. (צילום: טל גרצובסקי)
בשמורת האירוסים בנתניה הפריחה בעיצומה. (צילום: טל גרצובסקי)

פריחת אירוס הארגמן בנתניה בשיאה

ביציאה הדרומית מנתניה, לא רחוק ממחלף פולג משתרעת שמורת אירוס הארגמן, בה מרוכזת האוכלוסייה הגדולה ביותר של פרח נדיר זה, שפריחתו נמצאת בעיצומה בימים אלו. החודש (פברואר) תקיים עיריית נתניה בשמורה סיורים חווייתיים לכל המשפחה. בשמורת האירוסים המרשימה בנתניה שבילים מסומנים ומשולטים, המקלים על הסיור בה. מראשי הגבעות בה ניתן לצפות לים ועל רחבי השמורה ואף להגיע לחוף פולג. בפתח השמורה מגרש חנייה ללא תשלום.

תאריכי הסיורים (ללא תשלום): ביום שלישי ה-18 בחודש ב-16.30 וביום שישי ה-28 בחודש בין השעות 8.30-11.30. נפגשים בכניסה לשמורה (שד' בן גוריון). להרשמה ולפרטים נוספים:
[email protected]. טל' 09-8605827.

להמליץ על חופשה

ואילו ערוץ הטיולים מזמין את הצופים וחבריו בפייסבוק להגיע לאולפן מיוחד שיקים בתערוכת התיירות הבינ"ל IMTM 2014, על מנת להמליץ על החופשה האולטימטיבית ולהשתתף בתחרות נושאת פרסים. ההמלצות המצולמות ישודרו בערוץ הטיולים ושתי האטרקטיביות שבהן יזכו את מגישיהן בפרס אטרקטיבי במיוחד בדמות חופשה זוגית בארץ.
לינק לפרומו המזמין את הצופים לקחת חלק בפעילות : https://www.facebook.com/photo.php?v=659696794074328&set=vb.307930465917631&type=2&theater.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן