Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

מתנות לרגל יום האהבה יחד עם מוצרים לחיזוק מערכת החיסון, לניקוי כלים במדיח, לטיפול בכאב ולניגוב הישבן, ממלאים את המדור שלנו השבוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ההצעה: לרכוש מתנה לוולנטיינ'ס

המציעה: ללין

מה זה אומר? מוצרים הממותגים עם הדמות של סנופי וחבריו וכוללים תיקי רחצה, אבנים ריחניות ונרות במארזים שונים.

מה אנחנו אומרים? המיתוג הרומנטי של סנופי ירכך את הלב של הבנות חובבות הדמות המצויירת המיתולוגית. המוצרים לכשעצמם נמצאים אי שם באמצע בכל הקשור לאיכות. האבן הריחנית תפיץ ריח נעים כל עוד מתיזים עליה מדי פעם ממיכל הבושם הנמכר יחד איתה; הנר יאיר היטב ויחזיק מעמד לזמן סביר; תיקי הרחצה, הנמכרים בשלושה גדלים, יתאימו יותר לנסיעות לטווח קצר ולא לנסיעה בה נדרש לארוז את מרבית תכולת מדף הטיפוח הביתי.

המחיר: 30-80 שקל, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=3]

ההצעה: לנקות את הכלים במדיח

המציעה: פיניש

מה זה אומר? טבליות חדשות למדיח הכלים בשם Power Gel, המשלבת בתוכה ג'ל ואבקה גם יחד.

מה אנחנו אומרים? שילוב הרכיבים במוצר הזה אמור להבטיח פעולת ניקיון בכל פעולה של מדיח הכלים. בפועל, לא שמנו לב להבדל בינן לבין מוצרים אחרים של המותג. כאשר השתמשנו בטבליות החדשות הכלים יצאו נקיים, בדיוק כפי שציפינו ובדיוק כפי שהמוצרים הקודמים ידעו לעשות. האם זה מצדיק מוצר חדש? אנו לא בטוחים.

המחיר: 40 שקל ל-40 יחידות, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=3]

ההצעה: להעלים כאב במהירות

המציעה: אדויל

מה זה אומר? אדויל פורטה, כדורים לטיפול בכאבים המבטיחים להעלים כאבים תוך כ-10 דקות ולמשך כ-8 שעות.

מה אנחנו אומרים? ניסינו את הכדורים החדשים על כאבי ראש שהיו לנו בעת האחרונה. אלו עשו עבודה מצויינת – הכאב אכן עבר במהירות גבוהה מהרגיל, בין 10 ל-15 דקות מרגע נטילת הכדור, והכאבים שככו למשך שעות ארוכות במיוחד, גם אם לא בכל המקרים הם נעלמו לזמן המובטח.

המחיר: 49.7 שקל ל-20 יחידות, להשיג ללא מרשם ברשתות הפארם ובבתי מרקחת פרטיים.

הציון: [rating=5]

ההצעה: להגביר את העמידות נגד מחלות חורף

המציעה: סופהרב

מה זה אומר? כמוסות שום לחיזוק המערכת החיסונית נגד מחלות ויראליות.

מה אנחנו אומרים? שום הוא אחד הצמחים שלהם מיוחסות השפעות חיוביות כנגד וירוסים התוקפים את הגוף. החברה לקחה את הצמח והפכה אותו לקפסולות נוחות לבליעה, שהשימוש בהן אמור לסייעל התמודדות עם מחלות החורף למיניהן. נסיין, עם נטיה לחלות בקלות במהלך העונה הקרה, ניסה את המוצר ודיווח כי בתקופת השימוש הוא אכן נדבק פחות במחלות שונות בהשוואה לחורף הקודם.

המחיר: 102 שקל ל-90 כמוסות, להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לנגב את הישבן בצבע

המציעה: חוגלה קימברלי

מה זה אומר? מולט בצבעים, ליין של נייר טואלט הצבוע בצבעים שונים כך שכל גליל מגיע בשילוב צבעים ייחודי. המבחר כולל אריזה בגווני ורוד, צהוב וכתום, ואריזה בגווני טורקיז, סגול וצהוב.

מה אנחנו אומרים? הרעיון לצבוע את נייר הטואלט בצבעים שונים הוא רעיון מדליק שמכניס קצת צבע לחדר השירותים בבית. שילובי הגוונים עובדים יפה, אם כי והשונות בין גליל לגליל, אינה כה משמעותית בעינינו. הנייר עצמו רך דיו כדי שיהיה נעים לשימוש. המחיר, חרף הצבעוניות, נוח.

המחיר: 27.9 שקל ל-30 יחידות, להשיג ברשתות השיווק והפארם.

הציון: [rating=5]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן