Skip to content

מטוס UP ראשון נחת אמש בישראל

המטוס מקבוצת אל על טס לארץ מצ'כיה, שם צבעו את המטוס. בשבועות הקרובים יגיעו 4 מטוסים נוספים שישלימו את צי מטוסי UP, האמורים להתחרות בתחום הטיסות המוזלות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוס ראשון של מותג התעופה UP, לטיסות מוזלות, מקבוצת אל על, נחת אתמול אחר הצהריים בישראל, לאחר טיסה מצ'כיה, שם צבעו את המטוס בצבעי המותג.

מטוס בואינג 737-800 בצבעי המותג UP נוחת בישראל. צילום: סיון פרג'
מטוס בואינג 737-800 בצבעי המותג UP נוחת בישראל. צילום: סיון פרג'

המטוס, מדגם בואינג 737-800 שימש את טיסות אל על ובימים האחרונים טס לצ'כיה ושם הוסב למטוס UP. תצורת פנים המטוס בנויה בקונפיגורציה הכוללת 144 מושבי מחלקת תיירים ו-36 מושבי מחלקת תיירים פלוס, סה"כ 180 מושבים.

בחודש נובמבר 2013 השיקה אל על השיקה את המותג החדש בתעופה הישראלית, הנקרא UP, כדי להתחרות בשוק הטיסות המוזלות – שכר ו-Low Cost, בעידן השמים הפתוחים. המותג החדש, הוא נפרד מאל על, אך שייך לקבוצת אל על.

תדירויות הטיסות

טיסות UP מיועדות לתת מענה במתכונת טיסות מוזלות ליעדים באירופה: ברלין, בודפשט, קייב, פראג ולרנקה. טיסות UP ליעדים האלה יתחילו ב-30 במרץ 2014 ותדירויות הטיסה ליעדים האלה יהיו:

• ברלין: עד 11 טיסות שבועיות
• פראג: עד 11 טיסות שבועיות
• קייב: עד 11 טיסות שבועיות
• בודפשט: עד 11 טיסות שבועיות
• לרנקה: עד 6 טיסות שבועיות
• סה"כ ליעדי UP עד 50 טיסות שבועיות.

מחירים לכיוון אחד

מן הראוי לציין, כי המכירות במתכונת UP הם לכיוון אחד בלבד, נפרד מישראל ונפרד מחו"ל לארץ. ההבדלים במחירי הבסיס הם בגלל מסי הנמל השונים הנגבים בשדות התעופה השונים. כמו כן, מחירי ההשקה ישתנו – ככל שהביקוש יהיה גבוה יותר המחיר יהיה גבוה יותר.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: "אנו שמחים להציג היום את המטוס הראשון של מותג התעופה החדש של אל על- UP שיציע טיסות מוזלות ליעדים באירופה. בשבועות הקרובים יגיעו 4 מטוסים נוספים שישלימו את צי מטוסי UP".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן