Skip to content

אלביט מערכות תתחזק מאמנים שסיפקה למשרד הביטחון

שווי החוזה 23 מיליון דולר והוא יתפרס על פני חמש שנים. החוזה מתייחס למגוון של מאמנים, ניידים ונייחים, המיועדים לאימון טנקים, רכב קרבי משוריין (רק"מ), אימון נהיגה ומאמני מודיעין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות קיבלה ממשרד הביטחון חוזה בהיקף כספי של כ-23 מיליון דולר להפעלה ולתחזוקה של מאמני היבשה שסיפקה ונמצאים בשימוש זרוע היבשה. החוזה יתפרס על פני חמש שנים. החוזה מתייחס למגוון של מאמנים, ניידים ונייחים, מיועדים לאימון טנקים, רכב קרבי משוריין (רק"מ), אימון נהיגה ומאמני מודיעין.

מאמן הנהיגה של אלביט מערכות המיועד למגוון רכבים קרביים משוריינים. צילום: אלביט מערכות
מאמן הנהיגה של אלביט מערכות, המיועד למגוון רכבים קרביים משוריינים. צילום: אלביט מערכות

מאמן מודיעין

אלביט מערכות מסרה למשרד הביטחון, בסוף 2012, מערכות אימון מתקדמות בתחום המודיעין. מאמן המודיעין (ISTAR – מעקב, תצפית, הרכשת מטרות) מיועד לתמיכה בפעילות מבצעית שוטפת, להגנה על גבולות ישראל. המאמן מאפשר סימולציה של תרחישים כמו-מציאותיים לאימון כל הכוחות המוצבים בתוואי השטח השונים לאורך גבולות המדינה, תוך הדמייה של מפת הגבולות האמיתית של ישראל.

המאמן פותח על מנת לאפשר ניתן לקשר את המאמן למערכות התקשורת, והשליטה ובקרה (שו"ב) השונות הנמצאות בשימוש צה"ל, וכן ליכולות ניהול ירי ומטווח ויכולות מבצעיות נוספות בשטח וכן זיהוי, איתור, מעקב והרכשת מטרות שונות, בתנאי שטח ומזג אוויר שונים ובשילוב מגוון רחב של חיישני יום ולילה.

מאמן נהיגה

מאמן הנהיגה המיועד למגוון רכבים קרביים משוריינים (רק"מ), נמסר למשרד הבטחון בתחילת 2013, מעניק למשתמש חווית נהיגה אמיתית, לאימון במגוון רחב של משימות, קרביות ולא-קרביות, ובמגוון תנאי מזג אוויר ותנאי שטח קשים. באמצעות המערכת המתקדמת יוכל המשתמש לבצע אימון בתרחישים ייחודיים, ובכלל זאת תרחישים שלא ניתן לדמות במציאות, כגון נהיגה תחת אש. בנוסף ליכולות המתקדמות, יאפשר המאמן חסכון רב בזמן ובמשאבים לצה"ל, מעצם היותו מערכת ניידת, מודולארית ורב-משימתית, הניתנת לפריסה קלה בשטח ומופעלת באמצעות ממשק ידידותי ומבוסס-רשת.

אלביט מערכות מוכרת בעולם בתחום המאמנים והסימולטורים ומתבססת על יותר משלושה עשורים של ניסיון בכל מגוון הפעילויות בתחומי האוויר, ים, מודיעין ויישומים אחרים. הצורך ההולך וגדל לאספקת מערכות אימון ובעקבותיו הביקוש להפעלה ולתחזוקה של המערכות בדרך של מיקור חוץ ממצבת תחום זה כמנוע צמיחה של אלביט מערכות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן