Skip to content

סמנכ"ל משאבי אנוש באל על פורש

ראובן וירובניק, הודיע אתמול על החלטתו לסיים את תפקידו. הוא יסיים את תפקידו לאחר שימונה לו מחליף ויתבצע תהליך חפיפה מסודרת, ב- 30 באפריל 20
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ראובן וירובניק
ראובן וירובניק

סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל של אל על, ראובן וירובניק, הודיע אתמול למנכ"ל אל על אליעזר שקדי על החלטתו לסיים את תפקידו. הוא יסיים את תפקידו לאחר שימונה לו מחליף ויתבצע תהליך חפיפה מסודרת, ב- 30 באפריל 2014.

פרישה של שלושה בכירים

זוהי הפרישה השלישית של בכיר באל על לאחר שמנכ"ל אליעזר שקדי וסמנכ"ל הכספים נסים מלכי הודיעו על פרישתם. במקומו של שקדי מונה בינתיים דוד מימון לתפקיד מנכ"ל ועתה הוא הצטרך לאייש שלושה תפקידים בכירים בהנהלת החברה – סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים (במקומו) סמנכ"ל כספים וסמנכ"ל משאבי אנוש.

וירובניק החל לעבוד בחברת אל על לפני כ-44 שנים בחטיבת התחזוקה, שם שימש בכמה תפקידים, שימש בכמה תפקידי הדרכה. מנהל שירותי רווחה, מנהל מינהל משאבי אנוש, ראש אגף משאבי אנוש, ראש אגף מינהל עד לתפקידו הנוכחי סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל, בו הוא משמש החל משנת 1999.

ליווה את הפרטת החברה

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, ציין באיגרת לעובדי החברה: "ראובן ליווה את הפרטת החברה וסייע בכל השנים לשמור על יחסי עבודה תקינים בחברה, הוביל את מערכת יחסי העבודה הקיבוצית בחברה, פעל רבות לפיתוח רווחת העובדים, דאג לתשתיות התפעוליות בתחומי הבינוי, הנכסים והתחבורה אשר מאפשרות פעילות עסקית מקצועית, פיתח את הכשרת העובדים וההדרכה וביצע פעולות רבות נוספות לקידומה של חברת אל על ואנשיה. בכל אותן שנים, ידע ראובן לשמור על קשרים בינאישיים מצוינים עם אנשי החברה, פורשי החברה (אשר דאג תמיד לציין, כי הם שגרירים של החברה) ועם הסביבה והקהילה, להן תרם רבות.

בשם דירקטוריון החברה, הנהלת החברה ואנשיה, אני מבקש להודות באופן אישי ובשם כל אנשי אל על לראובן על פועלו ותרומתו לחברה במהלך שנות שירותו בחברה. אני מוקיר ומעריך את העשייה הרבה והמשמעותית של ראובן במשך כל שנות כהונתו, במהלכן השקיע לילות כימים בקידום מטרות החברה ואנשיה."

"סיום פרק משמעותי בחיי"

ראובן וירובניק כתב היום במכתב הפרידה שלו: "זהו סיום פרק משמעותי בחיי, אשר החל לפני 44 שנים, עם תחילת עבודתי בחברת אל על. גדלתי והתפתחתי בחברת אל על. זכיתי לעבוד עם אנשים נפלאים אשר ביחד הצלחנו לקדם ולפתח את חברת אל על ולהגיע להישגים בתחומים הרבים בהם עסקתי. הרבה שנים של עשייה בתחומים המרתקים עליהם הייתי אחראי וביניהם עריכת הסכמי העבודה המאפשרים לכל הצדדים התנהלות הוגנת וראויה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן