Skip to content

ניסיון חיסול בעזה: כלי טיס פגע בפעיל טרור רכוב על אופנוע

בתקיפה שבוצעה בשיתוף השב"כ נפגע באורח קשה מאוד עבדאללה ח'רטי מוועדות ההתנגדות העממית, שהיה אחראי על ירי רקטות לעבר ישראל. אדם נוסף שהיה עמו נפצע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעיל טרור, חבר בוועדות ההתנגדות העממית, נפצע הבוקר (ראשון) באורח קשה מאוד בשעה שרכב עם אדם נוסף על אופנוע בדיר אל-בלח שבמרכז רצועת עזה. הפעולה בוצעה על ידי כלי טיס של חיל האוויר, בשיתוף השב"כ. על פי דיווחי הפלסטינים, הרוכב הנוסף שהיה עמו נפצע גם הוא. דובר צה"ל אישר את התקיפה ומסר כי "בפעילות משותפת של צה"ל ושירות הביטחון הכללי נפגע במרכז הרצועה פעיל הטרור עבדאללה ח'רטי בן 29, שהשתייך לארגון "ועדות ההתנגדות העממית". 

תקיפה מהאוויר (צילום דובר צה"ל)
תקיפה מהאוויר (צילום דובר צה"ל)

"ח'רטי לקח חלק פעיל בירי רקטות לעבר יישובי ישראל ובתכנון פיגועי ירי תלול מסלול נוספים", נמסר מדובר צה"ל. חרטי ,תושב מחנה הפליטים נוסייראת, היה מעורב בשנים האחרונות בתכנון ובהוצאה לפועל של פיגועים מסוגים שונים נגד ישראל ברצועת עזה וכן בגבול סיני. בין היתר, הוא שיתף פעולה עם ארגון הג'יהאד העולמי "אנצאר בית אלמקדס" הפועל בחצי האי סיני, אשר היה אחראי לפיגוע בכביש 12 באוגוסט 2011 וכן לירי רקטות לעבר העיר אילת מספר פעמים, לאחרונה בסוף ינואר.

דובר צה"ל הוסיף: "צה"ל פעל להסרת איום מיידי על אזרחי ישראל. צה"ל רואה בחומרה כל ירי לעבר שטח מדינת ישראל וימשיך לפעול בעוצמה כנגד כל ניסיון לביצוע פעילות טרור, והוא ערוך ומוכן להגן על אזרחי מדינת ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן