Skip to content

בימים ג' ו-ד' בשבוע הבא יסגרו משרדי הרישוי

בשל שדרוג מערכות המחשוב של משרד התחבורה. לא יבוצעו מבחני נהיגה עיונים. כמו כן לא יתאפשר לבצע העברת בעלות על רכב. מבחני הנהיגה המעשיים, "טסטים", יתקיימו כרגיל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משרדי הרישוי ברחבי הארץ יסגרו בשבוע הבא, בימים שלישי ורביעי (18- 19 בפברואר) לצורך שדרוג מערכות המחשוב של משרד התחבורה. משרדי הרישוי ישובו לפעול כרגיל ביום חמישי (ב-20 בפברואר).

מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, ציין כי שדרוג מערכות המחשוב של משרד התחבורה, נועד לאפשר את הרחבת השירותים הממוחשבים הניתנים לציבור הנהגים בישראל ולשפר את רמת השירות ללקוחות משרד התחבורה.

השירותים שיושבתו

• בעקבות השבתת המחשב לא תהיה קבלת קהל בכל משרדי הרישוי ולא יבוצעו מבחני נהיגה עיונים (תיאוריה) במשך יומיים. כמו כן לא יתאפשר לבצע העברת בעלות על רכב בכל סניפי בנק הדואר.

• אגף הרישוי לא ינפיק בימים אלה רישיונות נהיגה ורכב, באמצעות המוקד הטלפוני, האינטרנט ועמדות השירות האוטומטיות (רישיומט) הממוקמות בסניפי הסופר פארם. כמו כן לא יונפקו רישיונות רכב על ידי היבואנים ולא יבצעו שעבודים או ביטול של כלי רכב .

• גם תחנות הצילום הפועלות בשרות אגף הרישוי לא יפעלו בימים אלה וכך גם התחנות להנפקת רישיונות נהיגה בינלאומיים.

• במשך היומיים בהם יושבת המחשב לא תהיה קבלת קהל בכל יחידות משרד התחבורה הנותנות שירות ובכללם אגף תחבורה ציבורית, רשות התעופה האזרחית ורשות הספנות והנמלים.

השירותים שיתקיימו

• מבחני הנהיגה המעשיים ("טסטים") יתקיימו כרגיל.

• המוקד הטלפוני המהיר של משרד התחבורה 5678* יפעל כרגיל, אך ניתן יהיה לקבל דרכו רק מידע כללי בלבד שאינו מצריך פעולת מחשב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן