Skip to content

נחתם הסכם הקיבוצי במפעל טרה הסמוך לנתיבות

ההסכם הקיבוצי שנחתם מותאם למעבר המפעל מתל אביב לדרום, משפר את תנאי העסקתם של העובדים, יוצר להם אופק תעסוקתי ומשפר את תנאי העסקתם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף, עם נציגות העובדים בעת סיור במפעל טרה הסמוך לנתיבות
יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף, עם נציגות העובדים בעת סיור במפעל טרה הסמוך לנתיבות

נחתם הסכם הקיבוצי בפעל טרה שעבר לפארק התעשיות נ.ע.ם בנתיבות שמשפר את תנאי העובדים החדשים בחברה. העברת מפעל היצור מנחלת יצחק בתל אביב לדרום הארץ נעשתה לאחר שהחברה קיבלה סיוע ממשלתי. ביולי 2013 הושלמה העברת המחלבה ליד נתיבות. במפעל היצור החדש מועסקים היום כ-300 עובדים, חלקם תושבי האזור.

דור א'

ההסכם הקיבוצי שנחתם מותאם למעבר לדרום, הוא משפר את תנאי העסקתם של העובדים ויוצר להם אופק תעסוקתי. עובד שיצבור ותק של חמש שנים ידורג כדור א' בחברה ויזכה לתנאים משופרים. כלל העובדים יקבלו תוספת 10%, מעבר למקובל במשק ויום ההבראה. העובדים החדשים שנקלטו מאזור הדרום יזכו לתוספת של 2.5% לשכר ובקרב שאר העובדים תתבצע עליית שכר של 1.9%- 3.8%.

יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב, מאיר בביוף: "אני מברך על נכונות ההנהלה ליצור אופק תעסוקתי לעובדים החדשים שנקלטים מאזור הדרום במפעל. המפעל מעסיק כ-300 עובדים מהאזור ובהסכם יצרנו עבור העובדים אופק תעסוקתי ושיפור בתנאים שמאפשרים להם לראות את עתידם בחברה המתפתחת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן