Skip to content

חידוש: לראשונה סרט תיירותי אינטראקטיבי

הסרטון שהפיק משרד התיירות מציע לגולש 33 צמתי בחירה ו-72 מסלולי תיור בישראל. בסרט נעשה שימוש בפלטפורמה ייחודית של חברת אינטרלוד המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מתוך הסרט האינטראקטיבי. שלוש דמויות המייצגות סוגי תיירות שונים
מתוך הסרט האינטראקטיבי. שלוש דמויות המייצגות סוגי תיירות שונים

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו, הציג ביריד התיירות 2014 IMTM טכנולוגיות חדשניות בהן משתמש המשרד לשיווק התיירות לישראל: היום (ד'), עלה לאוויר סרט אינטראקטיבי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, בו יכול הגולש לבחור את הדרך בה הוא מטייל בארץ, בהתאם להעדפותיו. הגלישה בסרט מעוררת אצל הגולש מעורבות אישית ומגבירה את התעניינותו ובכך מאפשרת לו לחוות את ישראל בצורה המרגשת אותו באופן אישי.

בסרט נעשה שימוש בפלטפורמה ייחודית של חברת אינטרלוד המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים. חברת אינטרלוד זכתה לאחרונה במקום ראשון ברשימת הקליפים הטובים לשנת 2013, שפרסם מגזין טיים עבור הקליפ לשירו של בוב דילן "Like a Rolling stone" והדמות המפורסמת מאחורי השם הוא הזמר והיוצר הישראלי יוני בלוך.

הסרט מזמין את הגולש לבחור באחת משלוש דמויות שיובילו אותו למקומות בהם הוא מעדיף לטייל – מורה דרך המתמקד בדת היסטוריה ותרבות, אשת חברה המתמחה בסגנון חיים או צעיר הרפתקני. כל אחת מהדמויות לוקחת את התייר לסיור בארץ, שבמהלכו הוא יוכל לבחור את המקומות המועדפים עליו לביקור. הסרט מציע 33 צמתי בחירה ו-72 מסלולים שונים. בסיום הסיור האינטראקטיבי, ניתן לפרסם את הסרט אותו בחר ויצר הגולש, בדף הפייסבוק או בחשבון הטוויטר. משרד התיירות יקדם את הסרט ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות במטרה לעודד את התיירות לישראל ואת תדמיתה של ישראל כיעד מעניין, אטרקטיבי ומודרני.

הסרט הופק על ידי אגף פרסומים ושיווק אלקטרוני במשרד התיירות באמצעות חברת סער פרומרקט על ידי ג'ימיני הפקות, ונבנה, כאמור, על גבי הפלטפורמה של חברת אינטרלוד המתמחה ביצירת סרטים אינטראקטיביים. עלות ההפקה 687,000 שקלים..

הסרט עלה באתר האינטרנט של המשרד באנגלית, בכתובת:

Http://www.goisrael.com/InTourIL

כמו כן ניתן להוריד את הסרט חינם מהאפ-סטור עבור אייפד ואייפון – תחת השם IntourIL

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן