Skip to content

החמרה במצבו של הרב אלישיב

הידרדרות חמורה במצבו של פוסק הדור, הרב יוסף-שלום אלישיב. הרב מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית-החולים שערי צדק. הרב לא נושם עצמאית וקיים חשש כבד לחייו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הידרדרות חמורה במצבו של פוסק הדור, הרב יוסף-שלום אלישיב. הרב מאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית-החולים שערי צדק. הרב לא נושם עצמאית וקיים חשש כבד לחייו

 מאת טובה אבן חן 

הרב אלישיב. (ויקימדיה)
הרב אלישיב. (ויקימדיה)

הידרדות חמורה חלה הערב (רביעי) במצבו של פוסק הדור, הרב אלישיב , המאושפז במחלקת טיפול נמרץ של בית-החולים שערי צדק בירושלים. הערב רופאים בכירים שהגיעו לחדר הרב, פגשו את בני ביתו של הרב אך לא היו אנשי בשורה.

הרב אושפז ביום שני במצב קריטי ורופאיו הצליחו לייצב מעט את מצבו. עד הערב היה הרב מונשם במידה מסוימת ומורדם.

הערב נודע כי במהלך היום נערכה ישיבת צוות מורחבת בראשות בכירים בשערי צדק ופרופסורים עמיתים מבית החולים שיבא בתל השומר. תוך התייעצות משותפת הסתבר כי ביומיים הקרובים אין דרך לנתק את הרב ממכשירי ההנשמה והחמצן אליהם הוא מחובר, או במילים אחרות – אין דרך שהרב ינשום ולו במעט בכוחות עצמו, כפי שכבר הצליחו לעשות ביומים האחרונים. עובדה זו מקשה לנקז מים שהצטברו בריאותיו של הרב, והדבר גורם סיכון ממשי לחייו.

הרופאים מביעים דאגה משמעותית לשלומו של הרב, אולם מקורביו מצפים לנס. ברחבי הארץ והעולם ממשיכים להתפלל לרפואתו, והיום אף נודע כי הרב עובדיה יוסף הקדיש שיעור לרפואת הרב אלישיב.

בני ביתו של הרב מוסיפים לבקש מן הציבור להתפלל לשלומו של : יוסף שלום בן חיה מושא, לרפואה שלמה, ומשוכנעים כי התפילות סייעו לרב להתגבר על המצב המסובך שבו הוא שרוי.

 

 


error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן