Skip to content

כתב אישום נגד שלושה שהתעללו בתלמיד בבית ספרם

שלושה תלמידי בית ספר בבאר שבע התעללו בתלמיד. כשסירב לבצע את הוראותיהם, איימו עליו בסכין והכול צולם בטלפון סלולרי. כשנמלט לכיתה הכריחו אותו לצאת לשירותים, שם נמשכה ההתעללות. הבוקר הוגש נגדם כתב אישום. הפרקליטות מבקשת מעצר עד תום הליכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז דרום, הגישה הבוקר (חמישי) לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד בגיר בן 19 ושני קטינים בני 17, תלמידי בית ספר בבאר שבע, שלעגו לתלמיד אחר על האופן בו הוא מדבר. במספר הזדמנויות ביום אחד, ובאיומי סכין, הם לעגו לו ודרשו ממנו לעשות את מה שיאמרו לו.

כתב האישום מייחס לתלמידים עבירות של סחיטה באיומים והיזק בזדון. לנאשם מהבגיר מיוחסת בנוסף לכך עבירה של החזקת סכין שלא כדין. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים כנגדם. בבקשת המעצר נכתב כי כדי להשתובב ולהצחיק את עצמם, בחרו הנאשמים כמטרה קלה את המתלונן, לעגו לו בבוטות, ותחת איומי סכין הפכו אותו לליצן החצר שלהם.

איימו בסכין וצילמו (צילום אילוסטרציה)
איימו בסכין וצילמו (צילום אילוסטרציה)

על פי עובדות כתב האישום שהגיש עורך הדין ערן צוברי, ב-9 בפברואר 2014 ניגשו הנאשמים לתלמיד שהיה בחצר בית הספר, ולעגו לו על האופן שבו הוא מבטא את האות שין. אחד הנאשמים הורה לתלמיד לומר "36 שקשוקות בשנייה", ו"יש לי קישקה ביד", ולרקוד.

כאשר הוא סירב להוראת המתעללים, שלף הבגיר מבגדיו אולר, כיוון את הלהב לעבר גופו של התלמיד המפוחד ואיים עליו באומרו: "אני משוגע, תעשה מה שאני רוצה", וחזר על דרישתו לומר את הדברים. הילד שב וסירב להוראות הנאשמים. הבגיר הניף לעברו מספר פעמים את האולר, דקר את תיקו של התלמיד המפוחד באמצעות האולר מספר פעמים וחתך בתנועות סכין עלים שצמחו על ענף עץ שהיה לידם. הוא איים על המתלונן כי אם לא יעשה כן הוא ידקור אותו. שני הלמידים האחרים  אמרו לתלמיד המאוים כי חברם הוא משוגע וכדאי לו למלא אחר הוראותיו.

כתוצאה מכך, ומחמת חששו מפני הנאשמים, מילא הילד אחר הוראות הנאשמים והם צילמו את מה שאמר באמצעות מכשירי הטלפון הניידים שהיו ברשותם. הבגיר גם אמר לתלמיד כי הם יעלו את הסרטון לרשת ה"פייסבוק".

מכתב האישום עולה, כי כשהתלמיד המאוים שמע את הדברים הוא התחנן שלא יעשו זאת, עזב את המקום ונכנס לכיתה. לאחר מכן נכנסו הנאשמים אחריו לכיתה, הורו לו לצאת ולהתלוות אליהם לשירותים בבית הספר. בשירותים דחפו אותו והצמידו אל הקיר ושוב, תוך כדי איומים, דרשו שיגיד את מה שאמר בחצר, כאשר הם כל הזמן מתעדים את מה שהוא אומר באמצעות מצלמת הטלפון הנייד. סגן מנהל בית הספר הוזעק למקום ונכנס אל חדר השירותים, הורה לכולם לצאת מהמקום, ונטל את האולר מידי התלמיד. השלושה נעצרו והתיק נחקר בתחנת המשטרה בבאר שבע. הבוקר הוגש כתב האישום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן