Skip to content

נוסעים עם אגד לאילת? שלמו עם PayPal

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין ענקית התשלומים באינטרנט וקואפרטיב אגד. בתוך כמה שבועות, צפוי השירות החדש לפעול גם באפליקציית "אגד - הזמנת מקום" ולרכוש כרטיסי נסיעה בקווי אילת בסמארטפון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
לשלם באתר האינטרנט של אגד ובקרוב גם בסמארטפון
לשלם באתר האינטרנט של אגד ובקרוב גם בסמארטפון. צילום: ויקיפדיה

לראשונה בישראל יוכלו משתמשי התחבורה הציבורית לשלם באמצעות PayPal בעת רכישת כרטיסי נסיעה. זאת לאחר אגד ו-PayPal הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו יאפשר אגד לנוסעים להזמין כרטיסים לקווי אילת באינטרנט ולשלם באופן נוח ובטוח יותר באמצעות PayPal. בתוך כמה שבועות, צפוי השירות החדש לפעול גם באפליקציית "אגד – הזמנת מקום", באמצעותה ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בקווי אילת בסמארטפון.

ביטחון ללקוחות

בתהליך רכישת הכרטיסים יוכלו הגולשים באתר האינטרנט של אגד לבחור האם לבצע את התשלום באמצעות כרטיס האשראי, או באמצעות PayPal. מהלך זה צפוי להקנות ביטחון ללקוחות ברכישת כרטיסי נסיעה ברשת באופן שיאפשר להם לשלם במהירות באינטרנט, ללא חשיפת פרטי האשראי, בכל פעם מחדש, להגביר את רמת האמון של הלקוחות, ובסופו של דבר להקל משמעותית על תהליך הרכישה.

באגד מתכוונים לעקוב אחר ההיענות לשירות ובמידה ויתברר, כי הנוסעים אכן מעדיפים לשלם ב-PayPal ישקלו להוסיף שירותים נוספים בעתיד.

"הגברת רמת אימון הלקוחות"

"שילוב PayPal בתחבורה הציבורית יאפשר לנו להגביר את רמת האמון של הלקוחות ברכישה האלקטרונית", אומר יו"ר מזכירות אגד נועם בן אור. "הפוטנציאל של רכישה מאובטחת ברשת, עשוי להקל את השימוש בקווי השירות עתירי הנוסעים של אגד ובאם הדבר יצליח נבחן אופציה של רכישות מקוונות נוספות".

"צעד פורץ דרך"

אפי דהאן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal, מסר: "אנו שמחים להיות שותפים לצעד פורץ הדרך של אגד ולהציע לנוסעים הרבים בקו לאילת המזמינים מראש כרטיסים באינטרנט לשלם עם PayPal בצורה נוחה מהירה ובטוחה יותר. אין לי ספק כי צעד זה יוביל למהפכה גדולה בתחום התחבורה הציבורית בארץ אשר תאפשר הזמנת כרטיסים באינטרנט ודרך המכשירים הניידים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן