Skip to content

רשת מלונות רימונים נכנסת לעכו

הרשת חתמה על הסכם לניהול מלון חוף התמרים, כמו גם את מרכז הכנסים והאירועים ואת הקאנטרי קלאב הצמודים לו. מנכ"ל משרד התיירות הבטיח לאחרונה ש"עכו תהיה עיר עם שירותים של ששה כוכבים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון חוף התמרים בעכו. ברשת רימונים רואים בצירופו לרשת יעד אסטרטגי
מלון חוף התמרים בעכו. ברימונים רואים בצירופו לרשת יעד אסטרטגי

רשת מלונות רימונים, חתמה היום, יום ב', על הסכם לניהול מלון חוף התמרים בעכו, שבבעלות משפחת אולשביצקי. במסגרת ההסכם תשמש רשת מלונות רימונים כחברת ניהול ותפעיל אותו תחת המותג רשת מלונות רימונים. ההסכם הינו לתקופה כוללת של עד עשר שנים.

מלון חוף התמרים עכו מונה 125 חדרים והנו אחד מבתי המלון הוותיקים והמובילים בצפון הארץ ובעל מוניטין רב. המלון שוכן על אחת מרצועות החוף היפות בישראל ומשקיף לנוף המרהיב של עכו העתיקה ומפרץ חיפה והוא כולל בריכות שחיה, מועדון כושר, מרכז בריאות וספא, מתחמי ספורט, חוף רחצה, מדשאות ענק ועוד.

במסגרת ההסכם תנהל רשת רימונים גם את מרכז הכנסים והאירועים, הצמוד למלון וכולל אולמות וגן אירועים מהמפוארים בצפון הארץ וכן את הקאנטרי קלאב.

לדברי ערן קויאטק מנכ"ל רשת מלונות רימונים ההתקשרות עם מלון חוף התמרים בעכו מהווה יישום מדיניות החברה להגדיל את מספר בתי המלון שלה בישראל ולהרחיב את פעילות הרשת. לדבריו: "העיר עכו מושכת אליה לאורך השנה מאות אלפי תיירים מהארץ ומחו"ל ועל כן אנו מאמינים כי מלון חוף התמרים הוא יעד אסטרטגי להתפתחות הרשת, אשר מלונותיה פרושים היום באתרי הנופש המובילים בישראל".

הסכם הניהול מותנה בקבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים להתקשרות בין הצדדים.

רשת מלונות רימונים מקבוצת הכשרת הישוב, כוללת כיום עשרה בתי מלון. לאחר ההתקשרות תנהל רשת מלונות רימונים, היא תמנה כ-2,100 חדרי מלון ברחבי הארץ שחלקם בבעלות וחלקם בניהול, וכן מתחם מרחצאות מרפא, מכללה למלונאות וקולינריה בית ספר תיכון וחזית מסחרית הצמודה למלון רימונים אילת.

מלון עכוטל בחומה העתיקה של עכו. אלפי תיירים הגיעו לעיר. (צילום: עירית רוזנבלום)
מלון עכוטל בחומה העתיקה של עכו. אלפי תיירים הגיעו לעיר. (צילום: עירית רוזנבלום)

עיר בהתפתחות

בעכו פועלים כיום כמה מלונות ובהם מלונות הבוטיק האפנדי המפואר ומלון עכוטל הבנוי בתוך חומות העיר, אכסניית הנוער ובית ההארחה עכו אבירים, מלון חוף עכו ועוד. משרד התיירות השקיע מיליוני שקלים בפיתוח התיירות לעיר, בעיקר באולמות האבירים. בקיץ אף יתקיים בעכו לראשונה סוף שבוע אופראי, שיוקדש כולו ליצירותיו מוצרט.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, התייחס לא מכבר בכנס חיפה לתיירות לעיר עכו ולתוכניות המשרד בנוגע אליה. הלוי סיפר על טיסות הלואו קוסט שלדבריו, כבר נותנות את אותותיהן בגידול במספר הצעירים המגיעים לתל אביב, ירושלים וחיפה. בהקשר זה הזכיר הלוי את המעבורת שאמורה להפליג בין חיפה לעכו – תוכנית שנמצאת בצנרת זה שנים ויש להשלימה – ובה יפליגו לעכו התיירים שלנים בחיפה ויעשו סיורי יום בעכו ובצפת וכך תוארך שהיית התיירים בצפון.

הלוי ציין עוד, שבכל הסקרים מופיעה הדרישה של התיירים לשירותים נקיים וסביבה פורחת ומטופחת. לדבריו, מראה מטופח גורם לתייר לשלוח מיד מסר בסמאטרפון "אתם צריכים לבוא" והוסיף והבטיח ש"עכו תהיה עיר עם שירותים של ששה כוכבים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן