Skip to content

צמיחה של 30% בתיירות הישראלית לפיליפינים

מנתוני משרד התיירות הפיליפיני לסיכום שנת 2013 עולה, כי בשנה שעברה ביקרו בפיליפינים כ-7500 ישראלים, גידול של 30% ביחס לנתוני 2012. התיירות מהפיליפינים לישראל, לעומת זאת, דורכת במקום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אווירה פסטורלית בפיליפינים. חופי ים המרהיבים מושכים אליהם חובבי צלילה וגלישה
אווירה פסטורלית בפיליפינים. חופי ים המרהיבים מושכים אליהם חובבי צלילה וגלישה

הפיליפינים עולים על מפת התיירות של הישראלים. המבקרים מישראל נספרים על ידי הפיליפינים כחלק משוק התיירות ממזרח אירופה ומהים התיכון והנתונים מעידים על מגמת גידול הנמצאת בעלייה מתמדת: לפי נתוני הלשכה המרכזית לססטיסטיקה בישראל (למ"ס) ומשרד התיירות בפיליפינים, בשנת 2009 ביקרו 4,061 ישראלים בפיליפינים ואילו בשנת 2013 הגיע המספר לכ-7500 ישראלים – גידול של 30% לעומת 2012.

חשוב לציין שקיימת גם תיירות הפוכה, של פיליפינים המבקרים במדינת ישראל למטרות תיירות. פעילות זו היתה מאופיינת בסטגנציה בשנים האחרונות ולשכת התיירות ישראל-פיליפינים פועלת כדי להגדילה גם כן.

לדברי יריב פישר, יו"ר לשכת התיירות ישראל הפיליפינים ומנכ"ל חברת פלייאיסט: "מגמת הגידול בהיקף של 30% בתנועת התיירות לפיליפינים תימשך גם בשנים הקרובות. היעד שהגדרנו לשנת 2014 עומד על כ-9000 מבקרים מישראל בפיליפינים. אנו מבססים את הנחת העבודה הזו על העובדה שהישראלים גילו את הייחוד, היופי, הנופים המדהימים, ההיצע התיירותי העשיר, האוכל, הפולקלור והצבע של הפיליפינים", אומר פישר, "עבורנו, זהו שוק תיירות מתפתח. הצמיחה הזו גם קשורה, בין היתר, לשיתוף הפעולה המוצלח עם שגרירות הפיליפינים בישראל ולפעילות השיווק של הלשכה. יחד גיבשנו תכנית שנתית מקיפה לשנה הקרובה, הכוללת פעילויות ואירועים יזומים, אשר יגבירו את החשיפה והמודעות של הקהל הישראלי לאיים הפיליפיניים כיעד אקזוטי לנופש אטרקטיבי".

הפיליפינים הם אוסף של 7,107 איים, מהם ל- 2,773 יש שם ו- 800 בלבד מהאיים מאוכלסים. הם יעד תיירותי המושך אליו אוהבי טבע ותיירות אתגרית. בפיליפינים חופי ים מרהיבים המושכים אליהם חובבי צלילה וגלישה, מטבח מעניין וחיי לילה תוססים. ועוד פרט מעניין: ממשלת הפיליפינים מאפשרת אשרת שהייה למבקרים בשטחה לשלושה שבועות בלבד, למעט שתי מדינות יוצאות מהכלל: ישראל וברזיל. למבקרים משתי מדינות אלה מונפקת אשרת שהייה לחודשיים.

חברת התעופה flyeast הוקמה בשנת 2003 ומאז נותנת אלטרנטיבה לישראלים הרוצים לטוס למזרח במחירים זולים ואטרקטיביים. flyeast מציעה טיסות למזרח עם חברות תעופה מוכרות וטובות, לצד חברות חדשות ואיכותיות, כשהדגש הוא על מחירי כרטיסי טיסה נמוכים ממה שהורגלו אליו המטיילים הישראלים.

החל מינואר 2012 flyeast הפכה לחלק מקבוצת התיירות אופקים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן