Skip to content

להרים כוסית בירה בראשיתית

מבשלת הנגב הישראלית ורשת מלונות ישרוטל מודיעות היום על שיתוף פעולה להשקת בירה בלעדית וייחודית עבור מלון "בראשית", הנמנה על מלונות היוקרה של ישרוטל. מנכ"לית המלון: המשך לשיתופי הפעולה של המלון עם יצרנים ועסקים במצפה רמון והדרום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון ישרוטל בראשית במצפה רמון. עכשיו בירה על שמו. (צילום: אסף פינצ'וק)
מלון ישרוטל בראשית במצפה רמון. עכשיו בירה על שמו. (צילום: אסף פינצ'וק)

שיתוף פעולה בין מבשלת 'הנגב' ורשת מלונות ישרוטל להשקת בירה בלעדית עבור מלון "בראשית" במצפה רמון. הבירה ששמה "נגב בראשית",

הינה בירת אייל בצבע בהיר אדמדם, בעלת בשומת פירות הדריים וטרופיים. הבירה במתיקות קלה, היא מותאמת לאיזור המדבר והיא בעלת 4.7% אלכוהול.

בקבוק נגב בראשית. מותאמת לאיזור המדבר
בקבוק נגב בראשית. הבירה מותאמת לאיזור המדבר

לדברי שגיב קרלבוים, מנכ"ל מבשלת הנגב: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם ישרוטל ורואים בו צעד ראשון בשיתוף פעולה ארוך טווח. תהליך רקיחת המתכון והכנת הבירה נעשה כתף אל כתף עם אנשי מלון בראשית, על מנת ליצור את הבירה הנכונה והמתאימה ביותר לאופי המלון ואורחיו".

לדברי סיגי לבנקופף, מנכ"לית מלון בראשית: "הפעילות עם מבשלת הנגב מהווה המשך ישיר לשיתופי הפעולה של המלון עם יצרנים ועסקים במצפה רמון והדרום. אנו חלק בלתי נפרד מהאזור ותרומה לקהילה ומיזמים עם עסקים מקומיים חשובים לנו ביותר”.

נגב בראשית תשווק במלון "בראשית" בבקבוקי 330 מ"ל ובחבית והיא מצטרפת למגוון הבירות הקבוע של מבשלת הנגב: אואזיס, אמבר-אייל, פורטר-אלון ופסיפלורה.

מבשלת הנגב החלה את דרכה בשנת 2005, כמבשלה ביתית מהראשונות בארץ. בשנת 2008 העתיקה את משכנה לקרית גת והגדילה משמעותית את נפחי הייצור לאלף ליטר לבישול. כיאה למבשלת בוטיק, ייצור הבירה נעשה באופן אישי, תוך כדי הקפדה על כל הפרטים הקטנים של שלבי הייצור, המילוי והאחסון. מותגי המבשלה זכו במרוצת השנים בפרסים ישראליים ובינלאומיים ולמבשלה הוענק תואר "מבשלת הבירה הטובה בישראל", מאתר Rate Beer.

כיום היא נמצאת בבעלות נורמן פרימיום, יבואנית בירות מהטובות והמוערכות ביותר בתחומן המיובאות מבלגיה, אוסטריה, אנגליה, ארה"ב, ביניהן Duvel, Chimay, Maredsous St.Bernardus,Liefmans, Brooklyn, Fullers ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן