Skip to content

אושר מיזוג כפר השעשועים ואופיס דיפו

רונן לוי, מייסד ריטייל 3000, רכש, בינואר השנה, מדודי ויסמן את השליטה ברשת כפר השעשועים, המונה כיום 87 סניפים. השבוע אישר את העסקה הממונה על ההגבלים העסקיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
רונן לוי
רונן לוי

עסקת רכישת 65% מכפר השעשועים על ידי קבוצת ריטייל 3000, שרכשה בתחילת השנה את אופיס דיפו, אושרה השבוע, על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים.

רונן לוי, מייסד הקבוצת ריטייל 3000, רכש, בחודש ינואר השנה, מדודי ויסמן את השליטה ברשת כפר השעשועים, המונה כיום 87 סניפים ומהווה את רשת מוצרי כלי הכתיבה והצעצועים הגדולה בארץ. עם הרכישה יהיו בבעלותה של רייטיל 65% מכפר השעשועים ואופציה להשלמת הרכישה בתוך שנתיים. מחיר העסקה היה 26 מיליון שקל. השבוע אישר הממונה על ההגבלים העסקיים את הרכישה.

רכישת אופיס דיפו

בדצמבר 2013 אישר בית המשפט המחוזי בלוד את מכירתה של אופיס דיפו לקבוצת ריטייל 3000, בסכום של 1.4 מיליון שקל, בתמורה לרשת הציוד המשרדי. ריטייל 3000 התחייבה להעסיק 65% מהעובדים. חודש מאוחר יותר מינה מינה רונן לוי לתפקיד מנכ"ל חברת ההחזקות ריטייל 3000 את מתניה שוורץ.

קבוצת קמעונאות גדולה

יחד עם כפר השעשועים מהווה היום קבוצת ריטייל 3000 את החברה הגדולה בישראל לציוד משרדי ומכשירי כתיבה והיא הופכת להיות קבוצת קמעונאות משמעותית בשוק המזון ומוצרי הצריכה, עם פוטנציאל מכירות של כ-400 מיליון שקל. הקבוצה מאגדת רשתות קמעונאות מובילות ובהן : אופיס דיפו , כפר השעשועים , הכל בדולר , ומשמש הכפר. בימים אלו , מסיימת הקבוצה את מתחם המשרדים והמזון שלה ברעננה.

כפר השעשועים
כפר השעשועים

 

יתרון לגודל

רונן לוי, מייסד ובעלים הקבוצה מברך על אישור העסקה וטוען, כי "המיזוג יאפשר לייצר יתרון לגודל ועצמה בשוק ומימוש הסינרגיה בין החברות, במטרה לייצר פתרונות זולים לצרכן ולעסקים בעולמות של ציוד משרדי, צעצועים ומוצרי מזון איכותיים ובריאים".

מתניה שורץ, המנהל את חברת ריטייל 3000, מכיר היטב את המערכת הקמעונאית, מאז ששימש, החל משנת 2011, בתפקיד סמנכ"ל תפעול ומכירות מגה קמעונאות. בתפקידו החדש הוא כבר מוביל את ההקמה המחודשת של רשת אופיס דיפו ופועל להרחבת פעילות רשת כפר השעשועים ורשת הכול בדולר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן