Skip to content

פגישות עסקיות למאות ישראלים בתערוכה MWC

תערוכת הסלולר הגדולה בעולם - MWC - Mobile World Congress נפתחה הבוקר בברצלונה. הפגישות התקיימו לאחר פעילות של נספחויות המסחר במינהל לסחר חוץ במשרד הכלכלה. עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה: בתחום הסלולר והאפליקציות ישראל ניצבת בחוד החנית של התעשייה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שר התקשורת גלעד ארדן ומנכ"ל משרד הכלכלה עמית לנג, בתערכת הסלולר בברצלונה
שר התקשורת גלעד ארדן ומנכ"ל משרד הכלכלה עמית לנג, בתערוכת הסלולר הגדולה בברצלונה

כמו לפני מבצע צבאי, תדרכו אמש ראש מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה, אוהד כהן ומשנה למנכ"ל מכון היצוא, ליאור קוניצקי את צוותי המשימה של המינהל לסחר חוץ במשרד הכלכלה, שהגיעו אמש לברצלונה לתערוכת הסלולר הגדולה בעולם – MWC – Mobile World Congress. תחומיי אחריות חולקו, משימות הוטלו ודגשים, הנוגעים לפעילותן של כ-120 חברות ישראליות המציגות במסגרת הביתן הלאומי של משרד הכלכלה ומכון היצוא, הושמו. המטרה – שיווק החדשנות הישראלית לתעשיית הסלולר הבינלאומית.

הבוקר נחנך הביתן הישראלי

הבוקר, נחנך הביתן הישראלי הלאומי של המינהל לסחר חוץ במשרד הכלכלה ומכון היצוא המארח כ- 120 חברות בתחום הסלולר, המובייל והאפליקציות, במעמד שר התקשורת, גלעד ארדן, מנכ"ל משרד הכלכלה, עמית לנג, יו"ר מכון היצוא, רמזי גבאי, ובכירים נוספים. בנאומו, ציין יו"ר מכון היצוא את חשיבות שיתוף הפעולה בין משרד הכלכלה – באמצעות מערך הנספחים המסחריים והמינהל לסחר חוץ – לבין מכון היצוא הישראלי.

בימים הקרובים יפעלו עובדי הנספחויות המסחריות של משרד הכלכלה, שהגיעו לברצלונה מכ-20 יעדים בעולם (חלקם נפגשים לראשונה בתערוכה), במשותף עם צוותי העבודה ממכון היצוא הישראלי ומטה המינהל לסחר חוץ, על מנת להגשים את המטרה. יחד, יפעלו צוותי המומחים ליצר שיתופי פעולה, לעודד השקעות והביא להגדלת המכירות בקרב החברות הישראליות בתחום הסלולר.

"להוביל את ישראל למקומה הראוי"

עמית לנג, מנכ"ל משרד הכלכלה: "בשנים האחרונות, התברכנו בפתיחת מגוון מרכזי מחקר ופיתוח של חברות ותאגידים בינלאומיים בישראל, המכירים ומוקירים את החדשנות הישראלית ככלל ובתחומיי הטכנולוגיה בפרט. נציגי חברות התקשורת הישראליות בתחום הסלולר והאפליקציות ניצבים בחוד החנית של התעשייה והגאווה הישראלית ומהווים מודל, דוגמא ומופת לחדשנות, יצירתיות והיזמות הטכנולוגית שמדינת ישראל יודעת להציע. זהו בדיוק הכיוון שאליו התעשייה הישראלית – מסורתית ומתקדמת כאחת – חייבת ללכת על מנת לשרוד בתחרות הגלובאלית ולהוביל את ישראל למקומה הראוי בשווקים הבינלאומיים".

"חלון הראווה של תעשיית הסלולר הישראלית"

אוהד כהן, סמנכ"ל סחר חוץ וראש מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה: "מה שאנו יוצרים כאן זו הזדמנות עבור חברות קטנות ובינוניות מישראל הקטנה, לפגוש ולהציע את מרכולתן לנציגי החברות והתאגידים הבינלאומיים המובילים בעולם. זהו חלון הראווה של תעשיית הסלולר הישראלית ואנו גאים להוביל, יחד עם מכון היצוא הישראלי, את מיצובה התדמיתי של ישראל כמדינת החדשנות והיצירתיות הטכנולוגית".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן