Skip to content

פורסם שמו של הקומיקאי שנחשד בהטרדה מינית של בת 17

הנערה התלוננה במוצאי שבת כי ירון ברלד ניסה לעשות בה מעשים מיניים בשבתם ברכבו והיא נמלטה. הוא נחקר, הכחיש נמרצות ושוחרר למעצר בית
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
יצג את רוזן כעת מייצג את הקומיקאי - עו"ד ליאור אפשטיין (תמונת יח"צ)
יצג את רוזן ועתה מייצג את הקומיקאי. עו"ד אפשטיין (תמונת יח"צ)

ירון ברלד, כוכב תוכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת", הוא הקומיקאי המפורסם שנעצר בחשד לתקיפה מינית של נערה בת 17. ברלד הוא תושב תל אביב, בן 37, ונעצר אמש (שני) בחשד שביצע מעשה מגונה בכוח בנערה תושבת חדרה. ברלד החליט, לאחר שהתייעץ עם עורך דינו, לא להסתתר מאחורי איסור הפרסום וביקש לחשוף את שמו.

הקומיקאי נחקר בתחנת המשטרה בחדרה לאחר שהנערה הגישה תלונה. לטענת המתלוננת, ההיכרות ביניהם החלה לפני כשלושה חודשים. העבירה לכאורה נעשתה במוצאי שבת כשהשניים נפגשו וישבו ברכבו של הבדרן. ברלד, כך על פי החשד, נגע במקומות רגישים בגופה של הנערה ובתגובה היא יצאה מהרכב. לטענתה, החשוד הבטיח לה שתופיע בתכנית הטלוויזיה בה הוא מככב.

הקומיקאי שנעצר הכחיש את המיוחס לו, הודה שהכיר אותה וטען כי נוצל על ידה, בין היתר לקניית בגדים. בתום חקירתו שוחרר הבדרן למעצר בית של חמישה ימים. להגנתו הוא שכר את שירותיו של עורך הדין ליאור אפשטיין, שייצג את איש התקשורת עמנואל רוזן וחילצו מהגשת כתב אישום פלילי נגדו. בעקבות הפרסום הודיעו ב"ארץ נהדרת" כי לא יופיע עד לבירור החשדות.

 

 

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן