Skip to content

בטסי ג'ונסון – סבתא חמה אש

המעצבת בת ה-71 חשפה קולקצייה עדכנית בהשראת הרוק-שיק במסגרת שבוע האופנה בניו יורק והוכיחה שוב שכוחה האופנתי עדיין במותניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשימת הנשים שהיוו השראה לקולקציה החדשה של ג'ונסון ארוכה: מדונה, טינה טרנר, פינק, ניקי מינאז', גוון סטפני, ביונסה, קייטי פרי וריהאנה. "אלו בגדים לכוכבות רוק. אני מאמינה שבכל נערה מסתתרת כוכבת רוק שרק מחכה לפרוץ החוצה," הסבירה ג'ונסון בראיון ל"דיילי מייל". אף אחת מהמוזות של ג'ונסון לא הגיעה לחלוק לה כבוד, אולם בתצוגת האופנה בלינקולן סנטר נכחו סלבריטאים רבים אחרים, לרבות פריס הילטון וונדי וויליאמס.

משפחת ג'ונסון: סבתא בטסי, הבת ושתי הנכדות
משפחת ג'ונסון: סבתא בטסי, הבת ושתי הנכדות. צילום: יח"ץ

כמיטב המסורת הפרובוקטיבית, שילבה ג'ונסון גם כבאים חצי עירומים וסיימה את התצוגה בגלגלון, שכבר הפך לסימן ההיכר שלה, על מסלול התצוגה בלינקולן סנטר. ג'ונסון, רקדנית בעברה, סיפרה כי לקראת כל תצוגה היא מתאמנת כדי שהתרגיל ייצא מושלם.

בשנות השישים התמחתה ג'ונסון בעיתון "מדמואזל" ובמקביל הסתובבה עם טוויגי, לו ריד ואנדי וורהול. בשנת 1969 פתחה את "בטסי באנקי ניני", חנות הבוטיק הראשונה שלה בניו-יורק. בשנת 1978 עיצבה קולקציה ראשונה משלה, אולם לא הצליחה להשיג מספיק כסף כדי להציג אותה במסגרת תצוגת אופנה. לאחר מכן החלה הקריירה שלה לנסוק. עוד נקודה שחורה נרשמה בשנת 2012, כשאולצה ג'ונסון להכריז על חדלות פירעון ולסגור את בית האופנה שלה. לאחרונה, נקנתה פעילות החברה שלה על-ידי קולגה וחבר – מעצב הנעליים סטיב מאדן. ג'ונסון האנרגטית מתכננת להשיק בקרוב קולקציה חדשה בשם "רוק נ' רול בטסי" תחת המותג "סטיב מאדן".

תצוגת האופנה האחרונה בניו יורק מוכיחה כי הסבתא החד-הורית חזרה לעצמה.

הקולקציה הססגונית והיצירתית של ג'ונסון היוותה השראה לצוות מובחר של 25 מעצבי שיער מבית "שוורצקופף פרופשיונל", שעיצבו את שיערותיהן של הדוגמניות בסגנון תואם – שופע, פרוע ופזור, מלא תנועה וזרימה. "דמיינו את בריז'יט בארדו פוגשת את ה'כאן ועכשיו', את ה'רוק נ' רול'. התוצאה – מראה אייקוני חי ובועט", מתאר מייקל דואניאס, שגריר שוורצקופף פרופשיונל שעמד בראש צוות מעצבי השיער.

בעיצוב השיער של הדוגמנים והדוגמניות נעשה שימוש במגוון רב של מוצרים מסדרת OSIS, ביניהם אבקת הפלא DUST-IT להענקת נפח ולעיצוב פיניש מאט, וספריי Sparkler להענקת ברק נוצץ.

OSIS+ נפח לשיער 120 שקל ל-50 מ"ל; OSIS+ ספרקלר למקסימום ברק 96 שקל ל- 300 מ"ל
את הקולקציה של ג'ונסון עדיין לא נוכל להשיג בישראל, אבל את מוצרי שוורצקופף כן: OSIS+ נפח לשיער 120 שקל ל-50 מ"ל; OSIS+ ספרקלר למקסימום ברק 96 שקל ל- 300 מ"ל

* * *

צילומים: יח"ץ

* * *

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן