Skip to content

ביזנס אנד פלז'ר: תורמים, משיקים ומוקירים

באיזה אירוע נפגשה הנהלת המרכז הרפואי תל השומר, את מי אירח מנכ"ל אל על, איזו תצוגה פתחה בר רפאלי ואת מי אירחו חיים מילר ואסתי גינזבורג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למען החולים בטרשת

בוילה גן אורנים, בגני התערוכה בתל אביב, נערך ערב התרמה שמטרתו גיוס כספים לרכישת מכשיר MRI  למרכז לטרשת נפוצה בתל השומר. בנוכחים: זאב רוטשטיין, מנכ"ל המרכז הרפואי שיבא; ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת הידידים של בית החולים; טובה פרי, שופטת בית משפט עליון; אורן רווח, מנכ"ל קבוצת אסתי לאודר בישראל; סגי איתן, מנכ"לית קבוצת נכסים ובניין ויו"ר חברת נוה; ניסים בשן, מנכ"ל נוה; מיכאלי הרמן, בעלים של חברת באייר; פרופסור ענת אחירון, מנהלת המרכז לטרשת נפוצה; סמדר ברבר צדיק, מנכ"לית הבנק הבינלאומי הראשון; ענת לוין, מנכ"לית מגדל אחזקות ביטוח ופיננסים. בתום האירוע  נפתחו קווי התרמה לאיסוף תרומות: 3511*.  בנוסף ניתן גם לתרום 10 שקלים בשליחת  SMS למספר 6123. מבצע הגיוס יימשך עד ה-10 באפריל, 2014. כל הכספים יועברו ישירות למרכז לטרשת נפוצה בבי"ח שיבא-תל השומר.

ורברט אטליי, שלמה נוי, ענת אחירון, סגי איתן, זאב רוטשטיין (צילום: אבי ולדמן)ורברט אטליי, שלמה נוי, ענת אחירון, סגי איתן, זאב רוטשטיין (צילום: אבי ולדמן)

בר על המסלול

משפחת אירני, מבעלי רשת Factory 54, פתחה את עונת אביב קיץ 2014 בתצוגת אופנה שנערכה בפואייה העליון של היכל התרבות בתל אביב, בהפקתו של מוטי רייף. הבינלאומית בר רפאלי התכבדה לפתוח את התצוגה, ובשנייה שעלתה על המסלול נשלפו כל הניידים והיא זכתה לתיעוד שיא. אחריה עלו דוגמנים ודוגמניות, שהציגו את מיטב הטרנדים של מעצבי האופנה הבינלאומיים המובילים ביניהם: רד ולנטינו, מרק ג'ייקובס; ורסאצ'ה ועוד. בין הצופים: עו"ד מירי טוכמאייר; בת שבע בובליל, ששמחה לפגוש את שכנתה, רחלי עטייה; אורית בן אדרת; היזמית אורית אפרתי; ריטה מיכל שפירא; לירון ויצמן ועוד.

יפעת אירני, ויוי אירני, ריבי אירני חופייפעת אירני, ויוי אירני, ריבי אירני חופי

ריקודים במשרד

חברת התוכנה "איטרניטי" השיקה את משרדי המרכז לפיתוח ואינטגרציה שלה במרכז סיב פ"ת. המנכ"ל, אסף בר, סיפר כי לאחרונה הגשים חלום ילדות והחל ללמוד בקורס ל-DJ. לאירוע הוא הביא את התקליטייה המקצועית שרכש, והבטיח לעובדים שבכל יום שלישי בבוקר יביא את המערכת ויערוך להם מסיבת ריקודים. כמו כן אמר, כי המעבר למשרדים החדשים בפ"ת הוא עדות לתנופה בה נמצאת החברה, שנוסדה לפני שש שנים בממ"ד ביתו. בין המשיקים: ראש עירית פתח תקוה, יצחק ברוורמן; רויטל דואק, מנהלת שותפים עסקיים במייקרוסופט; מו"ל "אנשים ומחשבים" פלי הנמר פלד; וכמובן ההנהלה הבכירה: אסף אברהם, אלי בורשטין ולאה המאירי.

אסף בר איטרניטי, יצחק ברוורמןאסף בר איטרניטי, יצחק ברוורמן

טיטי משכימה

מלכת היופי, טיטי איינאו, התייצבה השבוע בשעה 09:00 בבוקר במתחם האירועים קסטיאל, שעה קצת מוקדמת למלכות יופי, אבל ככה זה כשאת הפרזנטורית של רשת גולף וצריכה לפתוח את עונת קיץ 2014. המנהלת המסחרית, חגית נאור סנדרין, וצוות המעצבות הציגו על דוגמנים ודוגמניות את בשורות הקיץ של הרשת. לארוחת הבוקר המפנקת שהוגשה שם לנוכחים, דאג ארז קומרובסקי.

טיטי איינאו, חגית נאור סונדרין (צילום: רונית מטיאס)טיטי איינאו, חגית נאור סונדרין (צילום: רונית מטיאס)

מילר וגינזבורג משיקים

חיים מילר, מנכ"ל ומבעלי רשת תכשיטי מילר, ביחד עם הפרזנטורית שלו, הדוגמנית אסתי גינזבורג קייזמן, השיקו במסעדת "אריה" בתל אביב את קולקציית התכשיטים החדשה של המותג PASAVENTO, המאפשרת ללקוחות לקנות תכשיטים יוקרתיים במחירים לא יקרים. גינזבורג פתחה שולחן עם חברותיה המפורסמות ביניהן: דנה גרוצקי, אפרת אברמוב, נטלי עטייה; רג'ין גנזי; נכחו שם, בין היתר, גם בעלת המותג והמעצבת הראשית, קיארה קרלי, ומנהל השיווק והמכירות העולמי, חואן קומסנייה, שהגיעו במיוחד מחו"ל.

רג'ין גנזי, חיים מילר, אסתי גינזבורג (צילום: צ'ינו)רג'ין גנזי, חיים מילר, אסתי גינזבורג (צילום: צ'ינו)

שרנסקי כדייל אוויר

מנכ"ל אל על, אליעזר שקדי, וסמנכלי"ת שירות הלקוחות, יהודית גריסרו, ערכו ערב הוקרה למתנדבים במסגרת מיזם "שגרירי אל על – מסבירים כחול לבן", פרויקט משותף של אל על וארגון ההסברה Stand With Us, משרד החוץ והסוכנות היהודית. שקדי, שהסביר כי זהו מיזם ערכי בו משתתפים בהתנדבות צוותי האוויר של אל על, הלוקחים חלק במאמץ ההסברה הלאומי בעת שהותם בחו"ל, אמר: "אני גאה באנשי אל על, במחויבות הלאומית שלהם ובתרומתם לישראל, ומודה לארגונים המסייעים לקיומם של המפגשים בחו"ל". בחוגגים: טייסי ודיילי אל על, שהתגייסו למערך ההסברה; אלון פוטרמן, מנהל הפרויקט; יו"ר הסוכנות היהודית,נתן שרנסקי, שהעלה זיכרונות הקשורים לאל-על: "קצת אחרי שהגעתי לארץ השתתפתי במבצע שלמה להעלאת יהודי אתיופיה. לאל על היה חלק חשוב מאוד במבצע וכיוון שאי אפשר היה לחשוף את זהותם של המשתתפים, יצאתי מהארץ במטוס החברה, מחופש לדייל אוויר".

פתחו ארנקים

חברת האופנה משכית תסגור את אירועי שבוע האופנה ב-12.3, במתחם גינדי בתל אביב, בתצוגה חגיגית שתעמוד בסימן יום הולדת 97 לרות דיין והשקת המותג המחודש. במהלך התצוגה יוצגו 25 דגמים היסטוריים מארכיון משכית, אותם ידגימו נשים מובילות בתחומן, שהסכימו לעלות על המסלול לכבודה של רות דיין. הכנסות התצוגה יוקדשו למחלקת הפגייה של תל השומר. כרטיסים (מוכר לצרכי מס) ניתן לרכוש אצל אירית בלטר. טל': 03-5302895, 054-6579579 [email protected] .gov.il.

בנוסף, יהודה פוליקר יופיע באירוע ההתרמה השנתי של אדי – העמותה לקידום ההשתלות בישראל, אשר יערך ב-3 במרץ, במשכן לאמניות הבמה בתל אביב. כרטיסים: 09-9028608 או 050-2522756.

עובר ושב

אהד ארנרייך (45), מונה למנהל רשת קפה גרג, המונה כיום 102 סניפים ברחבי הארץ.  ארנרייך החל דרכו ברשת מקדונלד'ס, מהשנה הראשונה של הרשת בישראל, והיה ממקימיה. במהלך השנים  עבר את כל תפקידי הניהול השונים במערך התפעול של הרשת, כשבחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל השיווק של  מקדונלד'ס ישראל. בתפקידו יהיה אחראי על  האסטרטגיה השיווקית והפרסומית של קפה גרג, הפיתוח העסקי, שיתופי פעולה, קידום מכירות, ניהול הרשת, התפעול  וכוח האדם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן