Skip to content

רכב מנהלים או חדר ישיבות נייד

חברת Regus המתמחה בפתרונות גמישים למשרדים, תציג בתערוכת הרכב בג'נבה מכונית ללא נהג המשמשת משרד וסביבת עבודה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קשה להיזכר איך חיינו לפני עידן הטלפון הסלולארי או לפני האינטרנט. גם את הימים שבהם שעות העבודה היו שפויות יותר רובנו שכחנו. אבל בטווח של שנים ספורות, צפויה מהפיכה נוספת שתשנה את כל ההרגלים שלנו הן לגבי נסיעות בכבישים ונהיגה וכן לגבי ניהול סדר היום והדרך שבה אנשים עובדים ונפגשים.

חברת Regus, המספקת פתרונות עבודה גמישים ושירותי משרד, ומפעילה 1800 מרכזי עסקים ברחבי העולם כולל בישראל, בנתה יחד עם חברת Rinspeed משוויץ מכונית קונספט שתוצג בחודש הבא בתערוכת הרכב בג'נבה. מדובר על מכוניות בנהיגה עצמית, שכבר נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים ותאפשר לאנשי עסקים ניצול זמן מקסימלי.

צילום יח"צ חו"ל

Regus היא חברה רב-לאומית שנוסדה בבלגיה בשנת 1989, וכיום הינה החברה המובילה בעולם לפתרונות משרדיים לעסקים עם יותר מ – 1700 מרכזי עסקים בכ – 100 מדינות. החברה נסחרת בבורסה של לונדון וניו יורק, ומספקת שטחי משרד ומגוון שירותי משרד לפרקי זמן שונים, מדקות ספורות ועד שנים. משירותי החברה נהנים כיום יותר מ – 1.5 מיליון איש ברחבי העולם.

במטה החברה מחו"ל מסבירים את המהלך ברצונם לסייע לאנשים לעבוד בזמן נסיעה. הכבישים הם "במקום השלישי" של מקומות בהם מבלים אנשים את זמנם במהלך היממה, אחרי הבית והמשרד. כבר כיום, לאורך כבישי אירופה וארה"ב מפעילה חברת ריג'ס "משרדי אקספרס" בסמוך לתחנות דלק ורענון, המספקים לנהגים סביבת עבודה אידאלית שכוללת ציוד משרדי, עזרים טכנולוגים וחדרי פגישות.

הרכב החדשני שנקרא Xchange מאפשר לשני המושבים הקדמיים להסתובב לאחור, ובכך נוצרת סביבת עבודה ותקשורת נוחה לארבעה אנשים. הטכנולוגיה ומערכות הבידור והמידע המתקדמות של המכונית תאפשר לנוסעים להתחבר למשרד שלהם, לעבוד באופן פרודוקטיבי, או להכין מצגת באמצעות מחשב נייד. התוצאה הסופית היא חלל נוח וסודי שהופך פקק תנועה בדרך לשדה התעופה לזמן פורה 'במשרד'. מפתחי המכונית מציינים כי המכונית תאפשר גמישות רבה יותר על לוחות הזמנים של האנשים. "אם אפשר להשלים עסקה או חוזה במהלך נסיעה בטוחה, אז יש פחות צורך לקחת עבודה הביתה וכך לנצל את שעות הבית לטובת המשפחה והילדים".
נורית פרנקו, מנכ"ל Regus ישראל: "כבר עכשיו, עסקים המציעים עבודה גמישה יותר לעובדים שלהם רואים את התוצאות והיתרונות. במחקר שקיימנו בקרב למעלה מ 20,000 אנשים ברחבי העולם, 75% מאנשי עסקים ציינו שעבודה גמישה מגבירה את הפרודוקטיביות. סביבת העבודה עברה מהפכה אדירה בעידן הניידות. המושג 'משרד' לא דומה למה שהכרנו. הרכב החדש יגדיל את התפוקה של העובדים ומצד שני יאפשר להם להנות יותר בבית כשהם עם המשפחה והילדים".

צילום יח"צ חו"ל

מעורבותה של Regus במכונית ה-Xchange היא חלק נוסף ממערך שלם של חידושים ופתרונות שהחברה מציעה, המאפשרים לאנשים לעבוד בצורה גמישה יותר.

Regus ישראל פועלת בארץ מאז 1999 ומנוהלת על ידי נורית פרנקו. החברה מציעה משרדים ושירותי משרד במגדלי המשרדים הנחשבים בישראל, בערים תל אביב, רמת גן, הרצליה וחיפה. בין לקוחות Regus ישראל בעבר ובהווה: גוגל ישראל, גט-טקסי, ויזה אירופה, אנשי עסקים ואקדמיה ועוד. בשלב זה לא ידוע האם הרכב יגיע לכבישי ישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן