Skip to content

המתיחות בין ישראל לרוסיה לשיא חדש

בכיר במוסקבה איים כי "ההמצאות" של ישראל בעניין הגרעין האירני "מגבירות את המתיחות ועלולות להוביל למהלכים צבאיים, שיהיו בעלות תוצאות הרות אסון". במשרד החוץ השיבו ש"מי שיוצא מגדרו, כדי להגן על משטר של רוצחים – שלא יצפה שהטפות המוסר שלו יילקחו ברצינות, בכל מקום שהוא על פני כדור הארץ"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכיר במוסקבה איים כי "ההמצאות" של ישראל בעניין הגרעין האירני "מגבירות את המתיחות ועלולות להוביל למהלכים צבאיים, שיהיו בעלות תוצאות הרות אסון". במשרד החוץ השיבו ש"מי שיוצא מגדרו, כדי להגן על משטר של רוצחים – שלא יצפה שהטפות המוסר שלו יילקחו ברצינות, בכל מקום שהוא על פני כדור הארץ"

מאת צבי זינגר

בישראל זועמים על ההתקפה הבוטה שנשמעה מפיו של מיכאיל אוליאנוב, ראש אגף הביטחון ובקרת הנשק במשרד החוץ הרוסי, שאיים על ישראל כי גישתה המחמירה, בשאלה אם אירן מפתחת נשק גרעיני, עלולה לשאת "תוצאות קטסטרופליות". התבטאות זו העלתה את מיפלס המתיחות בין ירושלים למוסקבה, שעלתה לאחרונה בעקבות התייצבות רוסיה לצד איראן ולצד משטרו של בשאר אסד.

בציטוטים שהופיעו היום בסוכנות הידיעות הרוסית "אינטרפקס", אמר  מיכאיל אוליאנוב, כי "ההמצאות" של ישראל בעניין הגרעין האירני "מגבירות את המתיחות ועלולות להוביל למהלכים צבאיים, שיהיו בעלות תוצאות הרות אסון". עוד הוסיף אוליאנוב, כי "הרעש" שמעוררת ישראל בנושא שאיפותיה הגרעיניות של אירן "נובע ממניעים פוליטיים ותעמולתיים, הרחוקים מלהיות שוחרי שלום".

גורמים במשרד החוץ אמרו היום בתגובה לדברי ההתקפה מצד מוסקבה: "מי שיוצא מגדרו, כדי להגן על משטר של רוצחים – שלא יצפה שהטפות המוסר שלו יילקחו ברצינות, בכל מקום שהוא על פני כדור הארץ".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן