Skip to content

רשת דן מצטרפת למלונות המציעים אינטרנט חינם

רשת המלונות תציע מעתה גלישה פתוחה באינטרנט בחדרים ובשטחים הציבוריים. לכל חדר תוקצה גישה חופשית לשירות האינטרנט האלחוטי עבור שלושה מכשירים. בכך היא מצטרפת לרשתות אחרות שויתרו על ההכנסות מגלישה באינטרנט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מלון דן אילת. מעתה הגלישה חינם גם בחדרים. (צילום: סיון פרג')
מלון דן אילת. מעתה הגלישה חינם גם בחדרים. (צילום: סיון פרג')

רשת מלונות דן מצטרפת לרשתות כמו קראון פלאזה, אטלס ואורכידיאה ולמלונות כמו הילטון תל אביב ושרתון תל אביב ותציע אינטרנט חינם לאורחים ב-14 מלונות הרשת.

עד כה גבתה הרשת 20 דולר ליום עבור שירות אינטרנט בחדר ומעתה תוקצה גישה חופשית לשירות ה-WiFi עבור שלושה מכשירים, בפס רחב. כמו כן, במתחם הלובי ובשטחים הציבוריים של כל בית מלון מסופק אזור WiFi בחינם שיאפשר לכל אורחי המלון גלישה ללא הגבלה באינטרנט.

התשלום עבור האינטרנט במלונות הפך זה מכבר למקור לתלונות אצל אורחים בארץ ובעולם. השימוש ההולך וגובר באינטרנט והפיכתו למוצר זמין ויומיומי, הביא את האורחים להתמרמר על הצורך בתשלום עבור שירות זה.

העובדה שכיום חלק גדול מזמנם של ילדים מועבר בדרכים שונות הכוללות גלישה באינטרנט, הביאה גם משפחות לשקול את החופשה במלון שאינו מספק את השירות הזה בחינם.

לדברי רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן, הרשת קיבלה החלטה אסטרטגית לעדכן את מדיניותה בנושא האינטרנט ולאפשר לאורחי המלונות ליהנות מגלישה בחינם בכל שטחי המלון, לרבות בחדרים. "ההחלטה נועדה לתת מענה לצרכי הלקוחות העסקיים והפרטיים של הרשת, יחד עם חסכון משמעותי בעלויות הכרוכות בכך."

המהלך יוצא לפועל בכל 14 בתי המלון של הרשת המונים את מלון המלך דוד ירושלים, דן ת"א, דן אכדיה, דן אילת, דן כרמל, דן ירושלים, דן פנורמה תל-אביב, דן פנורמה אילת, גני דן אשקלון, דן פנורמה ירושלים, דן קיסריה, דן פנורמה חיפה, דן בוטיק ירושלים, גני דן חיפה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן