Skip to content

רכבי הקונספט של מיצובישי מגיעים לראשונה לאירופה

שלושת רכבי הקונספט החדשים של מיצובישי, רכב השטח GC- PHEV, רכב הפנאי-שטח XR PHEV ורכב הפנאי AR יוצגו לראשונה בתערוכת ז'נבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תערוכת הרכב בז'נבה תחשוף לראשונה באירופה את רכבי הקונספט החדשים של מיצובישי.

שלושת רכבי הקונספט (צילום יח"צ חו"ל)

דגם GC-PHEV שפירוש השם הוא “Grand Cruiser" Plug-In Hybrid Electric Vehicle, הנו רכב פנאי שטח בעל מנוע Mivec V6 בן 3 ליטר וסוללה נטענת משופרת. הרכב ישתמש במערכת הנעה 4X4 היברידית ואוטומאטית בעלת שמונה מהירויות עם אפשרות להטענה משקע חשמלי. הGC PHEV מיועד להציג ביצועי כביש ועבירות שטח גבוהים בכל תנאי הנהיגה.

דגם XR-PHEV שפירוש השם הוא X (cross) over Runner, הנו הדור הבא של רכבי הפנאי שטח מסוג SUV, ובעל עיצוב ספורטיבי. הרכב יתבסס על מערכת הנעה ומנוע קדמיים יעילים כאשר המנוע, מסוג MIVEC 1.1 ליטר, יהיה קל משקל, בעל הזרקה ישירה ויכולת טעינת טורבו. הרכב גם יצויד בסוללה נטענת משופרת.

בדומה לאאוטלנדר דגם PHEV שתגיע לישראל במהלך הרבעון השני, שני רכבי הקונספט הללו בנויים על מערכת שתוכננה למקסם את השימוש הרבגוני של רכב שהוא חשמלי ב100% לצד שימוש במנוע בכדי להטעין את הסוללה או נסיעה באמצעות מנועי חשמל ובנזין באותו הזמן, הכל בהתאם לתנאי הנסיעה.

AR (צילום יח"צ חו"ל)

דגם AR שפירוש השם הוא Active Runabout הנו שילוב בין מיניוואן לרכב פנאי. דגם זה מצויד במנוע 1.1 ליטר טורבו, ללא מנוע חשמלי. לרכב מערכת "מיקרו היברידית" שמסייעת באגירת אנרגיה במהלך הנסיעה ותורמת לחסכון בדלק והקטנת זיהום האוויר.

שלושת הרכבים מצטיינים בזיהום סביבתי מינימאלי ומיועדים הן לנסיעות עירוניות והן לנסיעות שטח.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן