Skip to content

מטוסי חיל האוויר סיכלו פיגוע רקטות ברצועה

חוליית משגרי רקטות עמדה לפני שיגור שסוכל בתקיפה של מטוסי חיל האוויר. הפלסטינים מדווחים על הרוג ושלושה פצועים בקרב חוליית המשגרים. דובר צה"ל אישר את דבר התקיפה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מטוסי חיל האוויר תקפו הערב (שני) חוליית מחבלים שעמדה לשגר רקטות לעבר ישראל. זמן קצר קודם לכן נשמעה אזעקה בשטחי מועצת חוף אשקלון, אך הרקטה ששוגרה נפלה ככל הנראה בשטחי הרצועה. על פי הפלסטינים, החוליה חוסלה ברחוב אל-סיקה שבבית חנון בצפון הרצועה.

חבר חוליית השיגור שחוסל (צילום סוכנות מען)
חבר חוליית השיגור שחוסל (צילום סוכנות מען)

לדברי מקורות פלסטיניים חבר החוליה, מוסה אל-זאנין, בן 21, נהרג ועוד שלושה נפצעו והועברו לבית החולים קמאל עדוואן כשהם במצב קשה. לא ברור אם חוליה זו היא זו שירתה קודם לכן את הרקטה לעבר חוף אשקלון.

דובר צה"ל מסר כי צה"ל "תקף לפני זמן קצר חוליית טרור אשר עסקה בהכנות אחרונות לירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל" ואישר כי זוהתה פגיעה במטרה. הדובר הוסיף כי צה"ל "לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור לעבר שטח מדינת ישראל".

עדי ראייה סיפרו לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", כי מטוסי חיל האוויר ירו לעבר החוליה שתי רקטות שפגעו בה ישירות. בערב יום שישי שעבר הותקף על ידי חיל האוויר יעד טרור בתקיפה שבאה לפי דובר צה"ל להסרת איום מיידי לעבר ישראל. לא ידוע על נפגעים בתקיפה הזו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן