Skip to content

ממשיך הזינוק במסירות רכב עם 23% גידול לעומת 2013

עלייה של 23% במסירות רכב במצטבר לחודשים ינואר ופברואר 2014 לעומת אשתקד. סך הכול נמסרו 48,473 מכוניות לעומת 39,418 בשנה שעברה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מדו"ח שפירסם איגוד יבואני הרכב בישראל עולה, כי גם בפברואר מותגי הרכב היפניים מהווים מחצית ממותגי העשירייה הראשונה.

יונדאי ממשיכה להוביל עם 5,639 מכוניות שנמסרו והמשך התדרדרות וירידה של כ-17% במכירות לעומת ינואר-פברואר 2013. במקום השני ממשיכה טויוטה לצמצם את הפער מול יונדאי עם עלייה של כ-55% במסירות לעומת תקופה מקבילה אשתקד. טויוטה מסרה 5,374 מכוניות.

קיה, ממשיכה לצמוח עם גידול במכירות בשיעור של כ-35% ומסרה 4,612 מכוניות עד סוף פברואר השנה. קיה מסרה 237 מוניות מתוך מסירות החברה בינואר פברואר.

המקומות הבאים בצמרת הם של מאזדה במקום רביעי עם 4,382 מכוניות וזינוק של כ-93% (מאזדה מסרה בתקופה זו בשנת 2013 רק 2,275 מכוניות חדשות). במקום החמישי סוזוקי עם 2,812 מכוניות חדשות וגידול של 36% לעומת תקופה מקבילה אשתקד.

המשך דירוג העשירייה הראשונה:

• במקום השישי שברולט עם 2,807 מכוניות לעומת 1,044 בחודשים ינואר ופברואר 2013.
• במקום השביעי מיצובישי עם 2,778 מכוניות ופי 3 יותר מכוניות השנה לעומת 2013 שבה מסרה מיצובישי רק 685 מכוניות.
• במקום השמיני סקודה עם 2,743 מכוניות וגידול מרשים של כ- 32% . סקודה מסרה גם 229 מוניות שמהוות נתח חשוב ממכירות המותג.
• במקום התשיעי יפנית נוספת, ניסאן, עם 2,075 מכוניות למרות קיטון במסירות בשיעור מצטבר של 8.4% לעומת אשתקד.
• סוגרת את העשירייה הראשונה פורדה עם 1,943 מסירות וצניחה של 36% במכירות לעומת ינואר פברואר 2013.
ראויה לציון, סוברו עם מכירות של 1,060 שהם כמעט פי 3 לעומת 268 המכוניות מדגמי סוברו שנמסרו בינואר-פברואר 2013.

ומה באשר למכוניות היוקרה? כמה מכוניות ממותגי היוקרה נמכרו השנה בישראל?

• אאודי מסרה 842 מכוניות לעומת 692 בשנה שעברה.
• מרצדס מסרה 527 מכוניות לעומת 400 בינואר שעבר. מרצדס מסרה 156 מוניות.
• BMW מסרה 378 מכוניות לעומת 423 אשתקד.
• פורשה 11 מכוניות לעומת 13 אשתקד.
• פרארי – מסרה מכונית אחת.
• מזארטי מסרה 7 מכוניות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן