Skip to content

מערכת של אלביט מערכות שמרה על ביטחון החוגגים בברזיל

מדובר במערכת התצפית פורצת הדרך GroundEyeTM ששמשה להבטחת ביטחונם של החוגגים בקרנבל סלבדור די באהיה. מערכת תצפית קרקעית, המתקדמת מסוגה, המכסה שטחים נרחבים ברזולוציה גבוהה ומספקת התמצאות סביבתית רצופה בזמן אמיתי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלביט מערכות הדגימה לראשונה במשך הקרנבל השנתי המסורתי בעיר סלבדור די באהיה שבברזיל, את GroundEyeTM, מערכת תצפית קרקעית חדשנית ופורצת דרך, המייצרת תמונת מודיעין של שטחים נרחבים בזמן אמיתי וברזולוציה גבוהה, שאיפשרה לכוחות הביטחון להבטיח את שלומם וביטחונם של אלפי החוגגים בקרנבל.

מערכת GroundEyeTM פותחה על ידי אלביט מערכות כמענה לדרישת כוחות ביטחון ומקבלי החלטות לקבלת תמונת מודיעין רציפה, של אזורים גדולים, באיכות גבוהה, בזמן אמיתי ולצרכי תחקור, ביחוד במשך אירועים המוניים, תקריות ופעילות כוחות בשטח.

החוגגים בעיר ססלבדור די באהיה שבברזיל, כפי שנראו באחד המסכים במערכת של אלבייט מערכות
החוגגים בקרנבל בסלבדור די באהיה בברזיל, כפי שנראו באחד המסכים במערכת של אלביט מערכות

GroundEyeTM היא מערכת תצפית קרקעית, המתקדמת מסוגה, המכסה שטחים נרחבים ברזולוציה גבוהה ומספקת התמצאות סביבתית רצופה בזמן אמיתי למספר רב של משתמשים. המערכת מעניקה למפקדי הכוחות יכולת שליטה בזמן אמיתי על מספר רב של אירועים המתרחשים בו-זמנית, וכן יכולות תיעוד ותיחקור ארועים שלא נצפו בזמן אמיתי.

אזורים בטוחים

המערכת מאפשרת גם סגירת אזורים בטוחים בצורה וירטואלית (Safe Zones) ולהפיק התראות בזמן התרחשות אירועים חריגים ובכך משלימה ומעצימה את יכולת המעקב של המפעילים. המערכת כוללת ראש סנסורים מתקדם וחדשני יחידות מחשוב ועיבוד תמונה מתקדמות ועמדות שליטה עצמאיות עם יכולת קישוריות למרכז השליטה והבקרה של הלקוח.

המערכת שפעלה בקרנבל בסלבדור מיועדת ליישומים אזרחיים וצבאיים וביניהם הגנת גבולות, שליטה היקפית על תשתיות ואתרים קריטיים, מבצעים צבאיים, פרויקטי Safe City ואירועים המוניים גדולים.

הגנת המולדת

נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות בצלאל (בוצי) מכליס אמר: "אנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לנו על ידי מושל סלבדור בהאיה להדגים את יכולות המערכת החדשנית ששמשה כאמצעי באהיה להבטחת שלומם של החוגגים בקרנבל של ברזיל. ההדגמה המוצלחת של יכולות המערכת מעידה על יכולתנו לפתח פתרונות ליישומים אזרחיים, הבנויים על הניסיון והידע הקיימים בחברה, ומציבה אותנו כמובילים בשוק הצומח של הגנת המולדת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן