Skip to content

מעבדת ענק לייצור מריחואנה בשיטת "הידרו" נחשפה בקרית גת

במשטרה מעריכים כי החשודים שנתפשו במעבדה שייכים לארגונו של שלום דומרני. שווי הסם המוכן לשיווק שנלכד מוערך במאות אלפי שקלים. זו חשיפה שנייה השבוע של מעבדת מריחואנה בקרית גת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בלשי היחידה המרכזית של מרחב לכיש במשטרה חשפו הלילה (שישי) מעבדת ענק במבנה בן עשרה חדרים לגידולי הידרו מריחואנה (שיטת גידול מתקדמת) בקרית גת. שלושה חשודים נעצרו, שנים בני 28 ואחד בן 24. השלושה נתפסו בעת שעבדו במעבדה. השניים הראשונים עם מזמרות גינון בידיהם והצעיר יותר בעת שעסק על פי החשד באריזת הסמים. להערכת המשטרה, החשודים שייכים לארגון הפשיעה של שלום דומרני.  

מעבדת המריחואנה שנחשפה בתחילת השבוע (צילום משטרת ישראל)
מעבדת המריחואנה שנחשפה בתחילת השבוע (צילום משטרת ישראל)

המשטרה תבקש היום או מחר לכל המאוחר מבית המשפט השלום באשקלון  להאריך את מעצרם.  מדובר בתפיסה המוגדרת בידי המשטרה כתפיסת ענק.

במעבדה השוכנת במבנה תעשייתי באזור התעשייה של העיר, נחשפו יותר מ-600 שתילי מריחואנה ועוד כ-15 ק"ג סם מוכן לשיווק. שוויו של קילו מריחואנה מוערך ב-50 אלף שקלים בשוק החופשי.

זו חשיפה שנייה השבוע של מעבדות לגידולי מריחואנה בקרית גת. ביום שני האחרון חשפו בלשי המשטרה בבניין מגורים בעיר, דירה ובה חדרים אשר הוסבו לשמש כמעבדות לגידול של 200 עציצים של "הידרו". המעבדה כללה חומרי דישון, צינורות, מערכת השקיה אוטומטית, מערכות מיזוג ואוורור, נורות חימום ומערכות תאורה מקצועיות. בנוסף גילו השוטרים כי המגדלים של עציצי הסמים התחברו באופן פיראטי לרשת החשמל של בניין המגורים ועל פי הערכה גנבו חשמל בשווי מאה אלף ש"ח.

מפקד משטרת קריית גת, סנ"צ עופר שומר, אמר לאחר החשיפה כי "גידול המריחואנה בתנאי מעבדה הפך בשנים האחרונות לתופעה נפוצה. הדרך ממעבדות אלה אל הרחוב, אל המשתמשים ואל בני הנוער היא קצרה. נמשיך לפעול בציר המודיעיני והמבצעי לחשיפתן ולתפיסתן של המעבדות ושל החשודים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן