Skip to content

קווי חופשה: טיסה ישירה לחמישה יעדים ברחבי איטליה

במהלך שנת 2014, תרחיב חברת התיירות קווי חופשה את פעילותה באיטליה ותאפשר בחירה בין חופשה בצפון איטליה, חופשה בחבל טוסקנה ברומא, בוותיקן, או בדרומה של המדינה ובכלל זה האי סיציליה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ההר אתנה בסיציליה. הר הגעש הפעיל הגבוה באירופה. (צילום: (Josep Renalias)
ההר אתנה בסיציליה. הר הגעש הפעיל הגבוה באירופה. (צילום: (Josep Renalias)

אחרי ההצלחה בהפעלת טיסות לבירה רומא, תשוב ורונה, היעד הקלאסי לטיול בצפון איטליה ואזור האגמים, למפת היעדים של חברת התיירות קווי חופשה החל מחודש יוני ועד חגי תשרי. טיסות לנאפולי יחלו העונה מסוף חודש יוני 2014 ויימשכו אף הם עד חגי תשרי – אוקטובר 2014. יעד שיחזור למפת היעדים עם קווי חופשה הוא האי סיציליה, עם הפעלת שתי טיסות שכר שבועיות בחודש יוני לקטניה ולפלרמו. בכך תכסה קווי חופשה לאורך עונת התיירות שבפתח את כל חלקי איטליה ותאפשר יכולת בחירה, בין חופשה בצפון איטליה, לחופשה בחבל טוסקנה ברומא, בוותיקן, או בדרומה של המדינה ובכלל זה האי סיציליה.

החברות אשת טורס וקשרי תעופה משווקות את סיציליה מזה כמה שנים.

מוצרי הנופש השונים לקטניה ופלרמו יוצעו במחיר של החל מ-550 אירו לאדם בחדר זוגי, לחופשה של שבוע מלא באי, על בסיס אירוח של ארוחת בוקר או חצי פנסיון לבחירה. בחברה צופים כי רמת מחיר זו, בשילוב היותה של איטליה יעד לא יקר ביחס ליעדים אחרים באירופה, תוביל במהלך שנת 2014 ישראליים רבים לנפוש ביעד זה, שהביקוש אליו עד כה היה מתון.

אילן שלו, מנהל שיתופי פעולה מסחריים בקווי חופשה, מסר: "במהלך שנת 2014 אנו צופים גידול של 15% בתנועת היוצאים לאיטליה על שלל יעדיה השונים. לצורך כך מרחיבה קווי חופשה את היצע היעדים בהם ניתן לנחות במדינה ומגדילה את כמות המושבים בטיסותיה בהתאם. באופן זה ניתן את מלוא המענה לכל צורך או דרישה מצד הצרכן". כמו כן מציעה החברה טיולים מאורגנים לכל רחבי המדינה המתופעלים עצמאית על ידי קווי חופשה וכוללים צוות מדריכים ישראליים מקצועיים ומנוסים בכל חבל ארץ באיטליה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן